خبرهای داغ:

تداوم فعالیت مراکز انتقال خون در خوزستان حتی در روز‌های تعطیل

سرپرست اداره کل انتقال خون خوزستان از تداوم فعالیت مراکز انتقال خون در سراسر استان حتی در روز‌های تعطیل با توجه به کاهش ذخایر خونی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۷۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲
علی فیضی سرپرست اداره کل انتقال خون خوزستان گفت: با توجه به لزوم جبران کاهش ذخایر خونی در استان و به منظور تامین خون مورد نیاز اتاق‌های عمل بیمارستان‌ها، بیماران تالاسمی، مادران باردار و دیگر گروه‌های نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی، همه مراکز و پایگاه‌های انتقال خون در همه روز‌های هفته و حتی روز‌های تعطیل فعال هستند.

او با بیان اینکه هم اکنون در استان، نیاز به همه گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های منفی احساس می‌شود، افزود: از افراد واجد شرایط خواهشمندیم با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون و مراکز خون گیری مشخص شده در اهواز و دیگر شهر‌ستانها، نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

فیضی اظهار داشت: هم اکنون در سراسر خوزستان، ۱۰ پایگاه انتقال خون یا مرکز خون گیری در شهر‌های مختلف استان از جمله اهواز با ۲ مرکز شامل؛ پایگاه مرکزی انتقال خون به نشانی: بلوار پاسداران، بین دروازه و چهار شیر، جنب شهرداری منطقه ۷ و پایگاه شماره ۲ به نشانی: امانیه، جنب بیمارستان رازی، آبادان، اندیمشک، دزفول، خرمشهر، بهبهان، ایذه، مسجد سلیمان و شوشتر آماده دریافت خون هم استانی‌ها هستند.

سرپرست اداره کل انتقال خون خوزستان در پایان درباره زمان فعالیت مراکز و پایگاه‌های انتقال خون استان بیان کرد: اهدا کنندگان خون می‌توانند روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۹ و ۳۰، پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۸ و ۳۰ و جمعه از ساعت ۸ تا ۱۳ به این مراکز مراجعه کنند، همچنین در روز‌های تعطیل ثبت شده در تقویم رسمی کشور این مراکز همچون روز‌های عادی فعال خواهند بود.

انتهای پیام/گ
ارسال نظرات
پر بیننده ها