خبرهای داغ:

بازدید از روند ساخت وساز خانه نیازمندان اروندکنار

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار: مهمترین وظایف بسیج سازندگی محرومیت زدایی و کمک به فقرا است
کد خبر: ۹۳۴۸۷۴۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار از حضور مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آبادان درمرکز مقاومت بسیج اروندکنار جهت بررسی روند ساخت وساز خانه برای نیازمندان در اروندکنار خبر داد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار دراین خصوص گفت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین وظایف بسیج سازندگی محرومیت زدایی و کمک به فقرا است این گروه طی بررسی در محدوده خانواده فقرا ،آنها راشناسایی کرده و کار ساخت و ساز منزلشان را آغاز نموده است وطبق دستور عمل قرار بر این شد که با توکل به خداوند بزرگ و بهره مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای( مدظله العالی)طی چند روز اردوی جهادی بیشتر کارهای ساختمان مذکور را انجام داده و وظیفه خود در این خصوص ایفا کرد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آبادان، در این دیدار ضمن تقدیر وتشکر ازفرماندهی مرکز مقاومت بسیج اروندکنار و بسیجیان جهادی این مرکز که دراین گرمای طاقت فرسا به یاری نیازمندان شتافتند و نگذاشتند زره ای احساس کمبود کنند و باساخت مسکنی برای این قشر توانستند هم رضای خدا وخلقش را برآورده کنند تشکر کرد.

درپایان هم فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار با تشکر از حضور مسئول بسیج سازندگی ناحیه آبادان وبسیجیان وگروهای جهادی این مرکزتقدیر وتشکر کرد وادامه داد که این حرکت با قوت تمام ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها