خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

انتخابات پرشور، لازمه پیشرفت کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: انتخابات پرشور، لازمه پیشرفت کشور در همه عرصه ها است.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۵۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، امروز جمعی از مدیران اتحادیه های صنفی و بازاریان بوکان با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی که به همت بسیج اصناف در سالن اجتماعات اتاق اصناف با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی برگزار شد، مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن تقدیر از تلاش اصناف و ... برای عبور از مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها اظهار کرد: بی تردید بازاریان نقش بسیار مهمی در خنثی سازی تحریم ها داشتند، که دشمن برای در هم شکستن اراده ملت ایران ترتیب داده بود.

حجت‌الاسلام محمد مصطفی زاده عنوان کرد: اصناف در نوک پیکان این تحریم ها قرار داشتند، هرچند در این میان قطعا با مشکلات جدی نیز رو به رو شدیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بی شک کسبه از همان روزهای شروع مبارزات حضرت امام خمینی(ره) در کنار ایشان حضور داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: انتخابات با حضور حداکثری ضامن پیشرفت و تغییر کشور در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی و معیشتی است.

مصطفی زاده با اشاره به نقش ویژه اصناف در خصوص انتخابات، گفت: نقش شما در حضور حداکثری غیر قابل انکار است و هر گاه کسبه و بازاریان در انتخابات حضوری چشم گیر داشتند شاهد پیشرفت و جهش کشور در زمینه های مختلف بودیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات