خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: از مهمترین اموری که باید به آن توجه ویژه داشت، رک موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۷۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمودی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در خصوص حضور سرنوشت ساز، در جمع مردم ولایتمدار چاهورز و سیگار شهرستان لامرد اظهار داشت: درک موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران از مهمترین اموری است که باید به آن توجه ویژه داشت.

وی با بیان اینکه جبهه غربی، عبری و عربی در عین داشتن اختلافات داخلی، تنها در یک هدف همیشه مشترک هستند و آن هم زمین زدن نظام اسلامی و جلوگیری از پیشرفت ایران عزیز است، تصریح کرد: آنها بعد از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هر چه تلاش  و هزینه ها کردند ، نتوانستند جلو قطار پیشرفت ایران اسلامی بگیرند‌امروز نظام اسلامی ما در اوج اقتدار قرار دارد.

به گفته حجت الاسلام محمودی زاده، امروزه انصارالله یمن بعد از ۶ سال عربستان را به خاک مذلت نشانده داست.مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی ایستادند و آنها را بدون هیچ پیش شرطی مجبور به قبول آتش بس نمودند.و رهبران حماس این پیروزی را مدیون ایران اسلامی می‌دانند و پیام تبریک به رهبر معظم انقلاب می‌دهند.همه دنیا می‌گفتند بشار اسد باید برود اما مقام معظم رهبری فرمودند بشار باید بماند و ماند این است اقتدار ایران اسلامی .ما امروزه در عرصه بین المللی در نقطه اوج قرار داریم ما بدون هیچ ابایی به دنیا گفته ایم از سوریه و حزب الله و مظلومان عالم دفاع میکنیم .

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه اما این ایران سربلند در داخل دچار مشکلات مزمن است، تصریح کرد: حل این چالش‌ها ۲ گفتمان دارد: اول گفتمان انقلابی ما می‌توانیم، با اقتصاد درون زا؛ و دوم گفتمان ما نمی‌توانیم دائما می گوید نمی شود باید دست سوی کدخدا دراز کرد‌؛ مقام معظم رهبری بارها فرمودند با روحیه جهادی و انقلابی می‌شود بر مشکلات فائق آمد. این گفتمان جبهه انقلاب است.

وی گفت: ما در طول ۴۲ سال در عرصه های مختلف نشان داده ایم که می توانیم‌؛ مگر می‌شود جوانانی در عرصه موشکی آنهم نقطه زن، نانو، یا هسته ای‌حرف داشته باشند، اما در تولید و توزیع مرغ با مشکل مواجه شوند.

حجت الاسلام محمودزاده ادامه داد: بایستی در عرصه انتخابات تحول ایجاد کرد، بایداین گفتمان ما نمی توانیم تغییر داد. باید در چند روز باقیمانده با بصیرت افزایی و تلاش مجاهدانه کاری کنیم مشارکت حداکثری اتفاق بیفتند، باید با تبیین مولفه های انقلابی کسی را انتخاب کنیم که روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد‌. باید کسانی به مردم بشناسانیم که برای حل مشکلات به خداوند متعال و نصرت الهی معتقد و پایبند باشند.

وی تاکید کرد: در انتخاب اصلح باید ظرافت و دقت به خرج دهیم، این انتخابات مهم است، این انتخابات سرنوشت کشور است و انشالله با تلاش مجاهدانه و بابصیرت، همه آحاد مردم در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند و چشمان طمع دشمنان قسم خورده این نظام به ناامیدی تبدیل کنند‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها