خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب:

خوزستان پیشتاز دفاع از حرم و انقلاب است

سرتیپ خادم سیدالشهدا گفت: راه شهدا همچنان ادامه دارد و خوزستان قهرمان نیز در تمامی دوران‌ها در خط مقدم دفاع از میهن اسلامی بوده و تقدیم ۷۸ شهید مدافع حرم نیز گویای روحیه شهادت طلبی جوانان این خطه مقدس است.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۹۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز یکشنبه در آیین بزرگداشت شهید حسن عبدالله زاده از شهدای مدافع حرم در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز بیان کرد: مردم شریف خوزستان دشمنان و به ویژه داعش را به خوبی شناخته و سال‌ها است برای دفاع از امنیت کشور مقابل این دشمنان جنایتکار ایستاده و در تمامی عرصه‌های انقلابی نیز پیشتاز هستند.

وی ادامه داد: بی شک اگر رشادت‌ها و جانفشانی این جوانان غیور نبود اکنون داعش با ایران هم‌مرز بود و به مراتب هزینه‌های سنگین تری را برای کشور به دنبال داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب گفت: شهدای مدافع حرم و به ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی جان خود را در راه دفاع از این کشور و اسلام نثار کردند و این وظیفه ما است که با حضور در انتخابات راه آن‌ها را ادامه دهیم.

همچنین سرتیپ احمد عبدالله زاده پدر شهید حسن عبدالله زاده گفت: این شهید والامقام همواره برای دفاع از خاک میهن اسلامی و حمایت از مستضعفان چه در داخل و چه خارج کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در این مسیر نیز جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی افزود: شهدا جان خود را تقدیم کردند که نظام اسلامی با قوت و قدرت باقی بماند و اکنون یکی از راه‌های حفاظت از این نظام اسلامی مشارکت حداکثری در انتخابات و سایر صحنه‌های سیاسی است.

شهید حسن عبداله‌زاده ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در مسیر دیرالزور به تدمر سوریه در کمین نیروهای داعش به شهادت رسید. پیکر وی پس از ورود به کشور برای طواف به حرم امام رضا (ع) رفت و ۱۶ خرداد در تهران تشییع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها