خبرهای داغ:

۹ پروژه فرهنگی- ورزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افتتاح شد

۹ پروژه فرهنگی - ورزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز روز سه شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت در اهواز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۶۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
۹ پروژه فرهنگی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر سیما سادات لاری معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت، دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ابراهیم نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان استان به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش پروژه‌های دفتر انجمن‌های ورزشی با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال، ویترین افتخارات باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال، آکادمی دارت دیجیتال با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال، زمین تنیس خاکی با اعتبار یک میلیارد ریال، آکادمی شطرنج با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال، سالن تیراندازی شهید حمید آزاده با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

همچنین پروژه‌های مجتمع کانون‌ها با اعتبار چهار میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال، خانه نشریات با اعتبار پنج میلیون ریال، اتاق آکوستیک با اعتبار یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی سالن بدنسازی و خانه کشتی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و زمین والیبال ساحلی با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال در دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد.

حضور بر مزار شهدا دانشگاه، بازدید از استخر، بازدید از احداث چمن مصنوعی، بازدید از سلف سرویس از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر بهداشت در اهواز بود.

دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حدود یکسال و نیم اخیر به دلیل شیوع کرونا، دانشجویان ما در حوزه بالینی به عنوان دستیار در بیمارستان‌ها فعال بودند.

وی افزود: همچنین دانشجویان ما در رشته‌های مختلف همچون دندانپزشکی، مامایی و پیراپزشکی حضور پررنگی در مراکز درمانی داشتند.

در ادامه ابراهیم نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از رییس دانشگاه و معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیر تربیت بدنی و تمامی عوامل دانشگاه علوم پزشکی اهواز به دلیل فعالیت جدی در امر ورزش تشکر می‌کنم.

وی افزود: رسالت اصلی اداره کل ورزش استان، سلامت جامعه است و دانشجویان علوم پزشکی پیام آوران سلامت هستند که در آینده در سلامت جامعه به نقش آفرینی خواهند پرداخت.

نصیری گفت: دانشجویان علوم پزشکی در کنار تحصیل، باید تن سالمی داشته باشند؛ آن‌ها الگویی برای جامعه هستند که مراجعه کنندگان از آن‌ها تاثیر می‌پذیرند و زمانی که پزشکی اهل ورزش باشد، بیماران هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند و به ورزش تمایل پیدا می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها