خبرهای داغ:

برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی در خرمشهر

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان خرمشهر از برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی با محوریت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخن گفت.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۷۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان خوزستان نشست بصیرتی با محوریت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور با حضور و سخنرانی ویژه حجت الأسلام و المسلمین رستگاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان ، توسط ناحیه سپاه شهرستان خرمشهر برگزار شد.

فرمانده ناحیه سپاه خرمشهر در این باره گفت:بمناسبت فرارسیدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) مبنی بر مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق های رأی ؛ نشست بصیرتی با سخنرانی ویژه حجت الأسلام و المسلمین عبدالرضا رستگاری مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و با حضور مسؤل محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه خرمشهر و فرهنگیان بسیجی و فعالان فرهنگی شهرستان برگزار شد.

وی افزود: سخنران ویژه این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و بیان نکاتی از این شخصیت عظیم و والا مقام؛ در جهت اهمیت شرکت در انتخابات و رأی دادن به سه نکته مهم اشاره داده و گفت:
 امروز جنگ تمام اسلام در برابر تمام کفر است انتخابات امروز ، جنگ اسلام در برابر استکبار جهانی است این انتخابات، امروز برای دشمن انتخابات مرگ و زندگی است چرا که دشمن میداند اگر جبهه انقلابی ها رئیس جمهور ایران اسلامی شود تمام منافعشان از بین خواهد رفت و دیگر کما فی السابق قدرتی نخواهند داشت.
دشمن میداند اگر انقلابی ها پای کار بیایند؛ به توان داخلی به نیروی داخلی انقلابی و جوانان مؤمن اعتماد خواهند کرد و بدین سبب این انتخابات برای آنان حیاتی است.
و وظیفه ما در این انتخابات و در این ایام سه چیز است اول اینکه خودمان در انتخابات شرکت کرده و رأی بدهیم دوم انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و سوم دعوت آحاد مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات است.

سخنران ویژه این مراسم در این باره خاطره نشان کرد:مردم بدانند *امروز رأی ندادن* آنها و یا *رأی سفید دادن* عواقب سختی را بدنبال خواهد داشت و نه اینکه باعث حل مشکلات کشور نمیشود چه بسا باعث افزایش مشکلات مردم‌ و کشور خواهد شد زیرا امروز دشمن سعی دارد با به حداقل رساندن مشارکت و یا تضعیف بصیرت دینی برای روی کارآمدن افراد نالایق و غیر اصلح است و با رأی ندادن شما مردم در واقع برنده انتخابات دشمن خواهد بود و با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) باید تواصی به حق مردم برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی انجام دهیم


ایشان در آخر گفت:امروز همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده حرکت امام و شهدای عزیزمان باشیم آنان که در میدان جنگ از جانشان گذشتند و ما باید امروز با رای دادنمان این عمل را ثابت کنیم.


وی افزود:در پایان این نشست از فرهنگیان بسیجی فعال و از دانش آموزانی که در ایام کرونا والدین خود را از دست داده اند قدرانی و همدردی صورت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها