بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

حضور حداکثری در انتخابات لبیک به آرمان شهداست

سپاه قمربنی هاشم(ع)با صدور بیانیه به مناسبت انتخابات 28 خرداد1400 از آحاد مردم برای لبیک به آرمان های امامین انقلاب و شهدا دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۲۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵

متن کامل بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت انتخابات سیزدهیمن دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به شرح ذیل منتشر شد:

حضرت امام خمینی (ره): «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم».

مقام معظم رهبری(مدظله العالی): «همه باید تلاش كنند انتخابات، پرشور و با حضور عمومی مردم انجام بگیرد. این موجب می شود كشور مصونیت،اقتدار و امنیت پیدا كند».

جمهوریت و اسلامیت دو رکن جدایی ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تقدیم هزاران شهید به رهبری معمار کبیر انقلاب پس از 1400 سال تلاش ائمه معصومین علیهم السلام و علمای بزرگ اسلام عینیت یافت و خط بطلانی بر حکومت طاغوتی 2500 ساله در ایران اسلامی کشید با رهبری داهیانه خلف صالح آن امام بزرگ و پشتیبانی همه جانبه مردم استمرار یافته، تا موجب استقلال، عزت و کرامت ایرانیان و مسلمانان در عصر حاضر شود.

ملت بزرگ  ایران اسلامی پشتیبان اصلی این نظام از بدو شروع انقلاب اسلامی بوده اند و در صحنه های مختلف اعم از هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه های گوناگون، تهدیدات سخت و نرم و جنگ ظالمانه اقتصادی ایستادگی کرده و خم به ابرو نیاورده و در مقابل استکبار جهانی رسالت ملی و دینی خود را با خلق حماسه های بزرگ و حضور در میدان های مختلف ایفا کرده اند.

انتخابات 28 خرداد 1400 یکی دیگر از صحنه های حساس تاریخ انقلاب است که چشم جهانیان به آن خیره شده و تمام جبهه کفر با گسیل مزدوران خود تلاش می کنند حضور مردم در پای صندوق های رأی را کم رنگ و با القای عدم تأثیر رأی مردم، آنان را از آینده درخشان ناامید و مأیوس سازند.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در لبیک به فرمان امامین انقلاب اعلام می داریم؛ حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق های رأی بعنوان مهم ترین رویداد سیاسی در گام دوم انقلاب، مصداق پیروی از امام عزیز، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با  آرمان های والای شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان امنیت و سلامت و شهدای دفاع از حرم آل الله بویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

ضمن دعوت از آحاد ملت بویژه مردم غیور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری برای حضور پرشور و حماسه آفرین در انتخابات 28 خرداد 1400، از منتخبان مردم می خواهیم ضمن پایبندی به اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسدار قانون اساسی بوده و در خدمتگزاری به این مردم وفادار به انقلاب و همیشه در صحنه با روحیه انقلابی، جهادی و پاکدستی  از هیچ کوششی فروگذار نکنند و در مسیر تقویت عزت و اقتدار ملی بکوشند.

گفتنی است؛ رده های مختلف سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از جمله؛ تیپ 44 قمربنی هاشم(علیه السلام)، سپاه نواحی شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کیار، بن، سامان،کوهرنگ و ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصی سپاه استان چهارمحال و بختیاری ازجمله؛ بسیج طلاب، روحانیون و اساتید، حقوقدانان، جامعه پزشکی، ورزشکاران، مساجد و محلات، اصناف، جامعه زنان، کارمندان وادارات، کارگران و کارخانجات، رسانه، مداحان، دانش آموزی، فرهنگیان، مهندسین صنعت، کشاورزی، عمران، هنرمندان، دانشجویی، سازندگی و باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج،  با صدور اطلاعیه های جداگانه ضمن اعلام حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد، از عموم مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری که واجد شرایط رأی دادن هستند برای خلق حماسه بی نظیر و مشارکت همه جانبه در پای صندوق های رأی دعوت کردند.

ارسال نظرات