فرمانده انتظامی استان مرکزی:

به کارگیری 4 هزار و 500 نفر در تامین امنیت انتخابات / امروز در عرصه انتخابات جهاد معنا پیدا می کند

سردار مفخمی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده با مسئولان انتخابات، در تمامی شعب اخذ راي، ماموران ناجا حضور خواهند داشت و از امانت مردم و صندوق رای حراست خواهند داشت.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۲۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار فرمانده انتظامی استان مرکزی حسن مفخمی شهرستانی"در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی و با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر مقولات سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات بیان داشت: یکی از موضوعاتی مهم، تامین امنیت انتخابات است که نیروی انتظامی با رویکردی جامع و راهبردی و هدف گذاری در بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در قبل، حین و بعد از انتخابات برنامه ریزی داشته است.

وی با اشاره به برآوردهای انجام شده در برگزاری انتخاباتی امن در سطح استان مرکزی اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده با مسئولان انتخابات، در تمامی شعب اخذ راي، ماموران ناجا حضور خواهند داشت و از امانت مردم و صندوق رای حراست خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به اشراف اطلاعاتی، پیشگیری و پیش بینی های انجام شده در تامین انتخابات از چندین ماه پیش در هم افزایی و نشست های تخصصی دستگاه های متولی نظم و امنیت اظهار داشت: با توجه به استقرار 1190 صندوق ثابت و سیار در سطح استان، با تعامل بسیار مطلوب سپاه روح الله استان، با محوریت و نظارت پلیس استان از ظرفیت نیروهای بسیج نیز برای تامین صندوق ها استفاده خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی از به کارگیری حدود تقریبی 4 هزار و 500 نفر از کارکنان ناجا و بسیجیان برای حفاظت از صندوق های رای خبر داد و ادامه داد: در سایه اشرافیت اطلاعاتی انجام شده و با پیش بینی، پیشگیری و در برخی موضوعات اقدامات مقابله ای، آمادگی کامل از سوی پلیس و دیگر دستگاه های امنیتی و انتظامی ایجاد شده و در 32 نقطه از استان، ایست و بازرسی هایی نظارتی برقرار خواهد شد.

سردار مفخمی شهرستانی به سرمایه گذاری های دشمن و تمرکز در حوزه عملیات روانی و بستر فضای مجازی اشاره و بیان داشت: همواره دشمنان و مخالفان نظام و انقلاب سعی بر ایجاد یاس و ناامیدی در انگیزه و اراده ملت ایران در پشتوانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته اند و در این برهه از زمان نیز با تبلیغات گسترده به دنبال ایجاد و القاء عدم حضور پرشور مردمی در انتخابات است.

وی با اشاره به بصیرت و بینش بالای مردمی ولایی ایران اسلامی گفت: از منظر رهبر معظم انقلاب، حضور و مشارکت مردم در انتخابات و بعد از آن انتخاب فرد اصلح از اهمیت بالایی برخوردار است و بی شک مردم کشورمان نیز بار دیگر با بصیرت و آگاهی کامل، حضوری جهادگونه در این عرصه خواهند داشت .

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز در عرصه انتخابات، جهاد معنا پیدا می کند و حضور پرشور همراه با شعور انتخاب اصلح یک حرکت انقلابی است

ارسال نظرات