طی پیامی:

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از حضور مردم در انتخابات/ مشارکت نمایه شعور سیاسی مردم بود

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی طی پیامی از حضور پرشور و حماسی مردمان دیارآفتاب در انتخابات 28خرداد قدردانی کرد
کد خبر: ۹۳۵۲۰۶۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی طی پیامی از حضور پرشور و حماسی مردمان دیارآفتاب در انتخابات 28خرداد قدردانی کرد

متن این پیام بدین شرح است:پیام تقدیرمهمترین مسئله در انتخابات درک عمیق سیاسی و گزینش اصلح است که ملت ایران آن را به بهترین شکل انجام دادند و بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

در ادامه این پیام آمده است: دشمنان با تحریم و تبلیغات سوء فشار مضاعفی را برای دلسردی مردم از حضور در انتخابات داشتند اما، ملت بصیر، انقلابی و دشمن شناس ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی بار دیگر با حضور معنادار و آگاهانه در پای صندوق‌های رای معادلات دشمن را برهم زده و نشان دادند که بر روی ارمان‌های انقلاب اسلامی تاکید دارند.

امام جمع اراک بیان داشتند:مشارکت مردم در انتخابات نمایه شعور سیاسی و فکری مردم بود وملت انقلابی ایران با ارایشان اعلام کردند که نمی‌گذارند دشمنان بین آنان و حاکمیتشان فاصله ایجاد کنند و همواره در تصمیم‌سازی و پیشبرد امور کشور سهیم خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه این پیام آورده است: ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در انتخابات ۲۸ خرداد، عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند که این حضور گسترده وظیفه منتخب مردم به عنوان ریاست جمهوری و منتخبان شوراهای اسلامی را سنگین می کند و دولت آینده باید تمام تلاش خود را برای تقویت بنیه معیشتی مردم و توسعه همه‌جانبه میهن اسلامی به‌کار بگیرند.

وی در بخش دیگری از این پیام از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استانشامل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیات های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و نامزدها و حامیان آنان تشکر کرد.

ارسال نظرات