خبرهای داغ:

تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانباز هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: به مناسبت دهه کرامت، خدام حرم رضوی با اهداء هدایای متبرکه از خانواده‌های معظم شهدا‌ی هندیجان و جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار و تجلیل نمودند.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۵۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار داشت: با تلاش ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید زیر سایه خورشید شهرستان هندیجان و بنیاد شهید و ناحیه سپاه وبا هماهنگی خدام رضوی به همراه پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام از جانباز پاسدار هشت سال دفاع مقدس دیدار و همچنین از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

وی افزود: بسته‌های فرهنگی متبرکه از سوی خدام حرم رضوی در میان مردم شهرستان از جمله خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گر و جانباز پاسدار اهداء شد که مورد استقبال آنهاقرار گرفت که دراین باره بسته‌های متبرکه را میان دوستان و اقوام خود تقسیم نمودند.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب عنوان کرد: حدود ۴ کاروان از خدام رضوی با هر کدام یک روحانی، مداح و دو خادم در ۳۰ شهر ستان استان خوزستان به همراه پرچم به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه س. و حضرت امام رضا علیه السلام مهمان مردم خوب و نجیب و شریف خوزستانی هستند که همانند هندیجان مورد استقبال پرشور قرار گرفته اند.

وی بابیان اهداء بسته فرهنگی در میان پرسنل شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هندیجان گفت: خدام حرم رضوی با روحیه معنوی خود با پرسنل شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیدار و از تلاش آن‌ها تجلیل و بسته‌های متبرک فرهنگی حرم را میان اهداء نمودند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان با خبر مقدم به کاروان خدام رضوی بیان کرد: بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی و خواهر و برادر و حوزه دانش آموزی ودیگر اقشار بسیج به شایستگی از کاروان خدام رضوی و پرچم حرم استقبال بی نظیری داشتند که خدام رضوی از همه بسیجیان شهرستان هندیجان تقدیر و تشکر نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها