برگزاری ۱۵۰۰ اردوی جهادی دانشجویی در تابستان ۱۴۰۰

با توجه به آغاز فصل تابستان و فعالیت گروه جهادی دانشجویی در این فصل، بدین ترتیب با کلید خوردن سه پروژه عمرانی و با حضور مسئولین معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان‌ها آغاز این اردوها اعلام شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۸۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

محمد حسین کفعمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در جریان مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویی کشور در فصل تابستان گفت:  با توجه به آغاز فصل تابستان و فعالیت گروه جهادی دانشجویی در این فصل، بدین ترتیب با کلید خوردن سه پروژه عمرانی و با حضور مسئولین معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان‌ها آغاز این اردوها اعلام شد.

 

وی افزود:این سه پروژه در قالب اردوی جهادی خادمین جهادی برگزار می‌شود. این اردوی جهادی سه روزه به نوعی آغاز و افتتاحیه اردوهای جهادی سراسر کشور محسوب می‌شود.

 

کفعمی یادآور شد: مدیران جهادی در این برنامه در قالب یک اردوی جهادی در کنار همدیگر قرار می گیرند و ضمن اینکه در مناطق محروم استان فعالیت های عمرانی، فرهنگی و جهادی دارند با همدیگر منسجم می شوند و تجربیات برگزاری اردوها منتقل خواهد شد و مدیران جهادی این تجربیات را به گروه های جهادی استا های خود منتقل خواهند کرد.

 

کفعمی تاکید کرد: پیش‌بینی ما برای برگزاری اردوهای جهادی تابستان، ۱۵۰۰ اردو از سوی گروه های جهادی دانشگاه های کشور است که در کلیه استانها در مناطق محروم برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار