مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ:

دسیسه های دشمنان ایران با هدایت های عالمانه رهبری همیشه شکست خورده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در جمع رده های اقشاری گفت: دسیسه دشمنان با هدایت های عالمانه رهبر فرزانه انقلاب و حضور همیشه در صحنه آحاد مردم همیشه روی ناکامی و شکست به خود دیده است.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۷۲
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
دسیسه های دشمنان ایران با هدایت های عالمانه رهبری همیشه شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در جلسه فرماندهان رده های اقشاری گفت: دسیسه های دشمنان قسم خورده ایران با هدایت های عالمانه رهبر فرزانه انقلاب و حضور همیشه در صحنه آحاد مردم همیشه روی ناکامی و شکست به خود دیده است.

وی در این نشست با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص مشارکت حداکثری جوانان بسیجی و انقلابی در صحنه و پیگیری مطالبات حقوق از دست رفته اقشار ضعیف که در شرایط کنونی کشور که تحریم‌های ظالمانه آمریکا از یک سو و شیطنت‌ها و کارشکنی‌های برخی از جناح های سیاسی سوی دیگر منجر به ناراحتی و نارضایتی برخی از افراد جامعه شده است را در مورد بررسی قرار داد.

در ادامه جناب سرهنگ قنبریان معاون سیاسی این سپاه درخصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و حواشی آن و همچنین بررسی وضعیت کنونی کشور افغانستان و خروج نیروهای آمریکایی مطالبی را بیان کرد و در پایان بر برگزاری هر چه بیشتر جلسات بصیرت بخشی در سطح جامعه و صنوف مختلف توسط فرماندهان بسیج اقشاری تاکید شد. 

نشست فرماندهان رده های اقشاری استان تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین نعیمی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، سرهنگ پاسدار قنبریان معاون سیاسی سپاه تهران بزرگ و برادر موسوی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار استان تهران در سالن شهید رشادی این سپاه برگزار شد. 

ارسال نظرات