خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم با اشاره به همت والای مردم این شهرستان گفت: ولایتمداری مردم خطه جهرم در سرتاسر استان فارس زبانزد بوده است.
کد خبر: ۹۳۶۰۶۸۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام علی اصغر ظهرابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان، در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه ولایت، اظهار داشت: ولایتمداری مردم  خطه سرسبز جهرم، در سرتاسر استان فارس، زبانزد بوده است.

حجت الاسلام ظهرابی ضمن تبریک میلاد موفور السرور امام هادی ع، تلاشها و خدمات ارزنده آن امام همام در زندانهای مخوف بنی العباس را، علت زنده ماندن تشیع تا عصر حاضر بیان نمود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، دعای جامعه کبیره منصوب به آن امام همام را، بزرگترین گنجینه و شناسنامه شیعه در تمامی اعصار معرفی و عموم مردم را به قرائت آن دعای عظیم الشأن، توصیه نمود.
 
وی با اشاره به مضمون حدیث نبی اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) که فرمودند: "یا علی اگر تو و شیعیانت نبودید، چیزی از اسلام باقی نمی ماند"  به اهمیت بزرگداشت عید غدیر و دادن صدقه و اطعام، اشاره نمود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، عید غدیر خم را عیدی وحدت آفرین بین مسلمین جهان معرفی نمود و گفت: رمز وحدت و پیروزی مسلمین بر کفار، "ولایت و ولایتمداری" است که در روز غدیر خم، به اکمال رسیده است.
 
وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شهرستان و همچنین امام جمعه فقید شهرستان جهرم، آیت الله سید حسین آیت اللهی، تلاشهای ایشان در بزرگداشت روز غدیر و ولایت امام علی ع را ستود و افزود: مردم شهرستان جهرم، ولایتمداری خود را مدیون خاندان بزرگ آیت اللهی به ویژه آیت الله سید حسین آیت اللهی هستند.
 
حجت الاسلام ظهرابی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در این ایام، آن را از برکات وجود نازنین امام علی ع بر شمرد و بیان داشت: مردم خوب و ولایتمدار شهرستان جهرم در ایام الله هایی مانند ماه مبارک رمضان، نیمه شعبان، عید غدیر و ... اقدام به برگزاری همچنین همایش هایی می نمایند که این خود نشانه حب ائمه اطهار علیهم السلام در بین مردم است.
 
وی با اشاره به دشمنی همیشگی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی و فتنه های گوناگونی که طی سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی طراحی نموده اند و آخرین این دسیسه ها هم در بازی های المپیک بارز و نمایان است، زیرا در هیچ دوره و زمانه ای و در هیچ جایی سراغ نداریم که در بازیهای المپیک، تیمی با عنان تیم پناهندگان، تشکیل شود و این خود نشان از عمق دشمنی استکبار با محور مقاومت به ویژه ایران اسلامی است.
 
وی با اشاره به موضع گیری برخی از سلبریتیها در حمایت از برخی از این پناهنده ها که هویت ایرانی و اسلامی خود را به دنیای کفار فروخته اند، بیان داشت: دشمن در خارج طراحی فتنه می کند و برخی ازسلبریتیها که از موهبت این نظام، به اسم و رسم و مال و منالی رسیده اند، پیاده نظام دشمن خارجی علیه ارزش های بزرگ دینی و اعتقادی ما در داخل می شوند.
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها