خبرهای داغ:

پیام واقعه غدیر باید به نسل جوان منتقل شود

فرمانده سپاه مهاباد در پیامی ضمن تبریک عید سعید غدیرخم بر لزوم انتقال پیام این روز به نسل جدید تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۱۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ فرمانده سپاه مهاباد در پیامی با تبریک عید سعید غدیرخم، به تشریح ابعاد واقعه غدیر و ولایت پرداخت و اظهار داشت: ولایت و محبت اهل بیت (ع) بزرگ‌ترین لطف خدای متعال و سرمایه ارزشمندی برای مسلمانان جهان به‌ویژه شیعیان است که بعد از رسالت پیامبر اعظم (ص) به بشریت عنایت شد.

 وی بیان داشت: بهترین فرصت و موقعیت برای نیایش و بهترین زمان برای تبلیغ در ارتباط با ولایت فقیه، دهه امامت و ولایت و عید غدیر، روز سپاس و ستایش به پیشگاه حضرت احدیت است.

 فرمانده سپاه مهاباد با اشاره به جایگاه ویژه واقعه غدیر در تاریخ دین مبین اسلام اظهار داشت: عید غدیرخم روزی است که نعمت بر مسلمانان تمام و دین کامل شد و دشمنان اسلام مأیوس و ناامید شدند.

 سرهنگ نقشی در ادامه افزود: یکی از پایه‌های اصلی دین اسلام، ولایت و امامت است که بعد از رسالت 23 ساله پیامبر (ص) از سوی خداوند به مردم ابلاغ و رسالت پیامبر (ص) در غدیر خلاصه و کامل شد.

 وی بیان داشت: جانشینی حضرت علی (ع) در واقعه غدیر، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و اهمیت غدیر بر این است که شخصیتی بی‌بدیل و ممتاز مانند حضرت علی (ع) بر مسند امامت قرار گرفت و حضرت علی (ع) به غدیر فضیلت بخشید.

 فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد با تبریک این روز فرخنده به مردم ایران اسلامی و به‌خصوص مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان‌ مهاباد خاطرنشان کرد: باید پیام واقعه غدیر به نسل جوان منتقل شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات