نماینده مردم بابل در مجلس عنوان کرد

طرح مشترک سپاه و مجلس برای محرومیت زدایی در کشور

ساری-نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از طرح مشترک سپاه و مجلس برای محرومیت زدایی خبرداد.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۶۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین افتتاح پروژه آبرسانی ۴ روستای بخش بند پی غربی بابل به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا  با حضور سردار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دکتر  علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم این شهرستان و دیگر مسئولین شهری برگزار شد.

دکتر علی کریمی فیروزجایی در این آئین،ضمن تبریک عید غدیر خم، با قدردانی از اقدام انقلابی و جهادی سپاه کربلا برای اجرای طرح آبرسانی به روستاهای محروم، گفت: سپاه کربلا همت کردو برای اجرای کار به میدان آمد.
 
نماینده مردم بابل در مجلس با بیان این مطلب که طرح پروژه آبرسانی متعلق به 16 روستا می باشد، افزود:8 روستا در بابل کنار منتظر طرح آبرسانی هستند که با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا هماهنگی های لازم انجام شد که با گرفتن مجوزها ، طرح در کمترین مدت به بهره برداری برسد.
 
دکتر کریمی درادامه به طرح مشترک سپاه و مجلس برای محرومیت زدایی هم خبرداد و اضافه کرد: بودجه های محرومیت زدایی در ردیف بودجه های اعتباری قرار گرفت که با  هماهنگی مجلس و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و همچنین دستگاه های اجرایی هرجا که نیاز به محرومیت زدایی بود، این بودجه هزینه شود.
 
نماینده مردم بابل در مجلس با تصریح بر اینکه نباید در مازندران کمبودآب داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مازندران استان پرآبی است و کم آبی و بی آبی در این استان پذیرفتنی نیست .
 
دکتر کریمی به پیگیری های طرح ابرسانی با مسئولان اجرایی هم اشاره کرد و گفت: ما برای طرح آبرسانی وظیفه داریم و در تلاش برای رفع تنش آبی در برخی مناطق مازندران هستیم .
 
نماینده مردم بابل در مجلس در پایان یادآور شد: از حاج اکبر ابراهیمی خیر بزرگی که نهضت آبرسانی را در کشور شروع کردند قدردانی می کنم.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها