خبرهای داغ:

هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول ۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا کرد

هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول همزمان با دهه امامت، ۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۶۱۷۷۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
حجت‌الاسلام مصطفی محجوب، امام جماعت مسجد شهدای کربلا دزفول در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان درباره برنامه‌های هیئت روضه الزهرا(س) این مسجد به مناسبت دهه امامت گفت: هیئت روضه‌الزهرا‌(س) دزفول امسال هم افتخار داشت برای چهارمین سال متوالی، اطعام چند هزار نفری در سطح شهرستان و ضیافت بزرگ غدیر را برگزار کند.

وی با اشاره به فضیلت سنت اطعام در روز عید غدیر گفت:‌ برنامه اطعام با نیت توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم، آغاز شد، اما با همت بلند و حمایت‌های مالی و معنوی مردم، این تعداد به حدود ۲۰ هزار پرس رسید که در روز عید غدیر، بین مردم و برخی مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

محجوب درباره برنامه‌های دیگر هیئت روضة‌الزهرا‌(س) گفت: در این ایام فعالیت‌های دیگری در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و معیشتی انجام شد. از جمله این فعالیت‌ها، اهدای ۱۴ جهیزیه کامل به زوج‌های جوان و نیازمند و برگزاری برنامه‌های شاد و بزرگداشت دهه‌ امامت و ولایت است.

امام جماعت مسجد شهدای کربلا دزفول ادامه داد: در این ایام تلاش شد با وجود گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی، شادی مؤمنانه، به مردم هدیه شود، بنابراین از عید قربان تا عید سعید غدیر خم، ده شب جشن و برنامه شادی در فضای باز و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد. در این جشن مفصل، برنامه‌های متعددی اجرا شد که برخی از آن‌ها عبارتند از: دعوت و استفاده از گروه‌های سرود، رزمی، ورزش باستانی، هنری، حسینیه کودک هیأت، سخنرانی، مولودی خوانی، نورافشانی، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، توزیع برگه‌های رنگ آمیزی بین کودکان با محتوای جشن غدیر.

وی گفت: برپایی ۱۴ غرفه، اعم از غرفه‌های تربیتی، مشاوره کودک، مهدویت، سرگرمی کودکان و آموزه‌های دینی برای کودکان، حجاب و عفاف، غرفه‌های صنایع دستی و کارآفرینان با هدف حمایت از اشتغال و صنایع دستی شهرستان که در این فرصت به معرفی و عرضه تولیدات خود پرداختند. از دیگر فعالیت‌های هیئت که با همکاری موکب امام حسن مجتبی(ع) پختن همه روزه نان صلواتی در محل نمایشگاه بود.

محجوب گفت: توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی و ۴۰۰ بسته گوشت گرم بین فقرا و نیازمندان و کارهای متعدد دیگر که تنها با همت خادمان پرتلاش هیئت و همراهی و همدلی مردم و خیرین شهرستان امکان پذیر بود.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها