خبرهای داغ:
دردیدار مسئولین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان مطرح شد

تبریک دریافت درجه سرداری مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان+عکس

معاون هماهنگ کننده و معاون روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با مدیرکل حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان دیدار و نصب درجه سرداری حاجتی را به وی تبریک گفتند
کد خبر: ۹۳۶۲۱۳۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

به گزارش بسیج در این دیدار سرهنگ مهدی پور ،معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج)خوزستان با تبریک دریافت درجه سرداری به مدیرکل حفظ آثار‌و ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: تلاش و شبانه روزی شما در کسوت معاون هماهنگ کننده سپاه استان قابل تقدیر است و امیدواریم در مسولیت جدید نیز همچنان این تلاش ها ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: دریافت درجه سرداری حاجتی خبر خوشی بود که مردم استان خوزستان را خوشحال کرد.

سرهنگ نعمتی معاون روابط عمومی وتبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج)خوزستان نیز در این دیدار با تبریک به سردار حاجی گفت:تلاش های شبانه روزی شما و فعالیت های جهادیتان همیشه برای مردم خوزستان ماندگار است .

وی افزود:معاونت روابط عمومی و تبلیغات امادگی دارد فعالیت ها و‌برنامه های جهادی اداره کل حفظ و اثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان را پوشش دهد.

سردار حاجتی نیز با بیان اینکه همراهی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در انجام برنامه ها ستودنی است ؛ از فعالیت های ان دفتر نمایندگی و معاونت روابط عمومی برای پوشش اخبار تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها