حمایت کمیسیون اجتماعی مجلس، از جوانترین وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم

نماینده تهران در خصوص اعتماد کمیسیون اجتماعی مجلس، به وزیر پیشنهادی کار گفت: رای این کمیسیون بر اعتماد به آقای "عبدالملکی" قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۶۵۶۴۸
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۲

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری بسیج: لحظاتی پیش "مهدی شریفیان"، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی خانه ملت در توئیتی از حمایت این کمیسیون به "حجت الله عبدالملکی" وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این وزارتخانه نقش محوری در حل مسائل حوزه اجتماعی دارد، بنابراین رای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر اعتماد به آقای "عبدالملکی" قرار گرفته است.

او همچنین از دیگر نمایندگان پارلمان خواست، تا در روز مقرر به جوانترین وزیر پیشنهادی آیت الله رئیسی رای اعتماد دهند.

شریفیان در توئیتی نوشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش محوری در حل مسائل حوزه اجتماعی دارد.

رای کمیسیون اجتماعی مجلس بر اعتماد به آقای عبدالملکی قرار گرفته است و امیدواریم با رای دیگر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، شاهد تلاش جهادی و شبانه روزی این وزارتخانه برای حل مسائل مردم باشیم.
 
قبل از نُطق این نماینده در شبکه اجتماعی توئیتر، پیشتر نیز "ولی اسماعیلی"، رئیس کمیسیون  اجتماعی مجلس  در حمایت از وزیر پیشنهادی کار گفته بود: "بعد از جلسات فشرده و کارشناسی با عبدالملکی در کمیسیون اجتماعی و ارائه برنامه وی در خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، می‌توان امیدوار بود که با کار جهادی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این وزارتخانه باشیم. "

انتهای پیام//
ارسال نظرات