خبرهای داغ:

لزوم فضاسازی شهری متناسب با هفته دفاع مقدس و روز حمیدیه

فرماندار حمیدیه بر فضاسازی شهری و نصب بنر متناسب با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و روز حمیدیه در شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۶۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
شاهین هاشمی گفت: دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و سالروز ۹ مهر ۵۹ به عنوان روز حمیدیه با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و مصوبه‌هایی در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۸ سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و سال‌های دفاع مقدس هیچگاه از ذهن تاریخ پاک نمی‌شود، اهار داشت: به همین مناسبت باید با آذین بندی، فضاسازی شهری و نصب بنر در بیلبور‌های ورودی شهر از سوی شهرداری و سپاه ناحیه، حال و هوای شهر رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرد.

هاشمی بر آذین بندی و نصب بنر بر سر درِ اداره‌های شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، عمرانی و تبلیغی به همین مناسبت در دستورکار است، ضمن اینکه از پیشکسوتان دفاع مقدس جبهه و جنگ و محور مقاومت در اولین روز آغاز هفته دفاع مقدس از طرف سپاه ناحیه حمیدیه تجلیل خواهد شد.

فرماندار حمیدیه درخصوص برنامه ریزی‌ها برای برگزاری مراسم باشکوه ۹ مهر ۵۹، روز حمیدیه تصریح کرد: باتوجه به اولین شکست دشمن بعثی در این روز و در این شهرستان، این مناسبت گرانقدر باید نهادینه و در تقویم کشور ثبت شده و دستاورد‌های انقلاب و هفته دفاع مقدس و ۹ مهر ۵۹ برای نسل جوانان و آینده تبیین شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها