فرمانده سپاه ناحیه محلات:

۲۲ قرارگاه اسلامی محله محور با محوریت مساجد در شهرستان محلات تشکیل شد

سرهنگ رضایی گفت: در راستای تشکیل قرارگاه های اسلامی محله محور شهرستان محلات پیشگام بوده که تاکنون بیش از ۲۲ قرارگاه تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۱۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «حسین رضایی» فرمانده سپاه ناحیه محلات در آیین رزمایش کمک مومنانه و آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان محلات با حضور فرمانده سپاه روح الله اظظهار کرد: مهمترین هدف برنامه های چهل و یکمین هفته سالگرد دفاع مقدس جلوگیری از فراموشی و تحریف فرهنگ دفاع مقدس و انتقال صحیح آن به نسل جوان است و برنامه ها با رویکرد تحقق شعار مامقتدریم اجرا می شوند که بیش از ۷۲ عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در محلات برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای کمک به تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس کمیته های تخصصی دانشنامه در شهرستان محلات تشکیل شده و تاکنون بیش از ۳۰ مدخل شناسایی و کار جمع آوری مداخل نیز با قوت ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: در شهرستان محلات بیش از ۷۰ گروه جهادی فعال در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، نهضت کمک مومنانه و تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنند که در طی یک سال گذشته بیش از ۹ میلیارد تومان در قالب نهضت کمک مومنانه در سطح شهرستان محلات بین جامعه هدف توزیع شده است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از یکصد تیم تخصصی در سطح محلات تشکیل شده و با توجه به عبور شهرستان محلات از شرایط قرمز کرونا تمرکز اجرای طرح بر اجرای واکسیناسیون قرار گرفته و بسیجیان در دو مرکز واکسیناسیون نقش آفرینی می کنند.

رضایی ادامه داد: امروز به برکت سفر فرمانده محترم سپاه روح الله به شهرستان برنامه های متنوعی انجام شد که دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، نشست بصیرتی و دیدار با بسیجیان ، افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی فاطمه الزهرا(س) خواهران، رزمایش کمک مومنانه، افتتاحیه ۲ نمایشگاه عطرلاله شهر محلات و یادواره شهدای اداری ،کارگری و اصناف در میعادگاه عطر لاله از جمله برنامه های مهم بود.

وی اضافه کرد: رزمایش کمک مومنانه محلات در آستانه اربعین حسینی امروز نیز برگزار شد که در ایام محرم و صفر بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۳ هزار پرس غذای گرم توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه محلات خاطر نشان کرد: در راستای تشکیل قرارگاه های اسلامی محله محور شهرستان محلات پیشگام بوده که تاکنون بیش از ۲۲ قرارگاه تشکیل شده و در راستای حل مشکلات مردم و جامعه گام برمی دارند و رویکرد برنامه های سپاه و بسیج در محلات خدمت رسانی با محوریت مسجد است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات