دیدار فرمانده سپاه دلیجان با امام جمعه شهرستان دلیجان

در اولین روز هفته دفاع مقدس کارکنان سپاه دلیجان با مام جمعه شهرستان دلیجان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۵۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ مهدی نباتی در ابتدا ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تشریح برنامه ها گفت: ما با تمام توان می کوشیم حافظ کشور و ارمان های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم تا کشور را به دست حضرت مهدی(عج) برسانیم.

ر در ادامه حجت الاسلام غفوری افزود: مقدس شمردن هفته دفاع مقدس ،از اصلی ترین عوامل پیروزی در برابر صدام و تجهیزات پیشرفته عراقی‌ها بود و داشتن اخلاص و بالا بودن معنویت رزمندگان و همچنین گوش به فرمان بودن به پیام‌های امام خمینی می بود.

وی گفت:باید به هر طریق ۸ سال جنگ تحمیلی را زنده نگه داریم و برای جوانان تشریح کنیم باید بدانیم جنگ هنوز تمام نشده بلکه راه و روش جنگ تغییر کرده است .

حجت‌الاسلام غفوری عنوان کرد: در آن زمان جنگ سخت بود الان در جنگ نرم هستیم فقط ابزار و روش جنگیدن تغییر کرده که بسیار تاثیرش بر جامعه و جوانان بیشتر شده است .

امام‌جمعه شهرستان دلیجان جنگ نرم خطرناک و با نفوذ تر است پس باید در مقابله با آن ایستادگی کنیم و نگذاریم دشمنان به هدفشان برسند یعنی برای تربیت جامعه و انقلاب کار کنیم و از رهبری حمایت کنیم و کشور را به صاحب اصلی برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری بیان داشت:عشق رزمندگان به امام و ولایت باعث شده بوده تا تمام پیام های امام را مو به مو اجرا و حتی در راه آرمان های او، جان خود را نیز فدا کنند.

اگر ولایت مداری و ولایت پذیری رزمندگان دفاع مقدس نبود قطعا در جنگ پیروز نمی شدیم ، عشقی که میان امام(س) و رزمندگان بود باعث شد تا سختی های این جنگ را تحمل کنیم.


انتهای پیام/ 

ارسال نظرات