خبرهای داغ:

برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ملی حفاری ایران برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج این شرکت به مناسبت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۲۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
علی سالمی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه آفرینان آن دوران، گفت: ۲ نمایشگاه در ساختمان مرکزی و محوطه محل اعزام کارکنان طرح اقماری به موقعیت‌های عملیاتی برگزار می‌شود.

او افزود: در این نمایشگاه‌ها، ایثار و فداکاری‌های شهدا و بسیجیان صنعت نفت، تصاویر شهیدان و نقش کارکنان شرکت ملی حفاری ایران با حضور فعال در جبهه‌ها و همچنین به منظور حفظ و نگهداشت تولید در ۸ سال جنگ تحمیلی در معرض دید همکاران قرار می‌گیرد.

سالمی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی اظهار داشت: برپایی موکب عزاداری در یادمان شهدای گمنام در شهرک نفت و محل اعزام کارکنان اقماری و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و روایتگری از سوی یکی از یادگاران دفاع مقدس در محوطه باز ساختمان مرکزی شرکت از برنامه‌های بسیج به این مناسبت می‌باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ملی حفاری با بیان اینکه رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در همه برنامه‌ها مورد تاکید و اهتمام ویژه است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات تیراندازی با همکاری امور ورزش شرکت، مسابقات فرهنگی تحت عنوان «صدایی به رنگ کتاب» مختص فرزندان کارکنان در رده سنی کودکان و نوجوانان با موضوع دفاع مقدس، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای اهواز، دیدار با خانواده‌های ایثارگران و ارسال پیامک برای یادگاران دفاع مقدس شرکت از دیگر برنامه‌های این هفته است.

او به تهیه نماهنگ به ۲ زبان فارسی و عربی تحت عنوان «به هوای حسین (ع)» نیز اشاره کرد و بیان داشت: این نماهنگ با تلاش کارکنان بسیجی شرکت تهیه شده و در این هفته از شبکه‌های صدا و سیمای سراسری پخش می‌شود.

سالمی ادامه داد: همچنین براساس ابلاغیه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) برنامه اهداء خون به بیماران نیازمند در نظر گرفته شده که به موقع اطلاع رسانی تا کارکنان شرکت با در این امر انسانی مشارکت نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها