نماینده ولی فقیه استان البرز:

راهپیمایی اربعین قیام عاشورا را زنده نگه داشته است

امام جمعه کرج گفت: راهپیمایی اربعین قیام عاشورا را زنده نگه داشته است و خوشبختانه با وجود تمام فشارها این مراسم تعطیل نشد و با همه مشکلات شیعیان زیارت اربعین را هیچگاه ترک نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۶۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی دوم مهرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور در اجلاسیه سازمان ملل که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: این سخنرانی محکم و بر اساس موزاین انقلابی و ارزشی بود و مواضع عزت‌آفرین ایران در موضوعات مختلف که بر اساس عقلانیت و تعامل است را بیان کرد.

راهپیمایی اربعین قیام عاشورا را زنده نگه داشته است

وی با بیان اینکه البته دشمنان ناراحت شدند، چون در این سخنرانی چهره منفور آمریکا ترسیم و از فلسطین شفاف دفاع شد، افزود: در این سخنرانی کینه و دشمنی صهیونیست‌ها و آمریکا بار دیگر نمایان شد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌هایش به عضویت دائم ایران در سازمان بین‌المللی همکاری‌های شانگ های اشاره کرد، گفت: مدت‌ها عده‌ای غرب‌زده آیه یاس خوانده و می‌گفتند که به دلیل نپیوستن ایران به اف.ای.تی .اف آن ها ما را نمی‌پذیرند، اما با درایت دولت این ارتباط برقرار و ایران عضویت دائمی شد.

حسینی همدانی با تاکید بر اینکه امروز ایران موفق شده است انحصار غرب را بشکند و در مسیر اتحاد با کشورهای دیگر قدم بردارد، گفت: باتوجه به شرایط حال ایران حاضر به همکاری با ایران شده‌اند که این موضوع آمریکا و اسرائیل ار عصبانی کرده است.

دولت نسبت به تغییر کارگزاران با سرعت اقدام کند
امام جمعه کرج در ادامه به تغییر کارگزاران اشاره کرد و افزود: دولت نسبت به تغییر کارگزاران اگر تصمیمی دارد باید با سرعت و قاطعیت تمام اقدام کند چرا که در تاخیر آفاتی وجود دارد.

این مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایشان نیز فرمودند که دولت با سرعت تشکیل و منظورشان تمام ارکان دولت از مدیران میانی، استانداران و فرمانداران است، این دولت در حال ترمیم خرابی و ویرانی‌های است که از قبل بوده نباید یک روز را نیز برای بازسازی ساختار و تشکیلات خود برای خدمت به مردم از دست بدهد.

حسینی همدانی تصریح کرد: در انتخاب افراد از به کارگیری افراد سودجو و کسانی که هزینه را زیاد می‌کنند باید جلوگیری شود، در این بین باید افراد شاخص و مدنظر هرچه سریعتر در جایگاه قرار بگیرند تا در خدمت‌رسانی به مردم وقفه ایجاد نشود.

وی با اشاره به انتصاب سرپرست‌ها برای دستگاه‌های دولتی گفت: گاهی با سرپرست اداره‌کردن یک فرد، ضررهای مدیریتی به کشور وارد و آسیب‌های جدی به‌وجود می‌آید، برای همین در انتخاب افراد باید دقت کافی وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگری از صحبت‌هایش به راهپیمایی اربعین اشاره کرد و افزود: راهپیمایی اربعین قیام عاشورا را زنده نگه داشته است و خوشبختانه با وجود تمام فشارها این مراسم تعطیل نشد و با همه مشکلات شیعیان زیارت اربعین را هیچگاه ترک نمی‌کنند.

حسینی همدانی افزود: امروز اربعین عامل حرکت پرقدرت جبهه مقاومت در منطقه و حتی دنیاست، آن نیروی مستحکمی که در برابر جبهه کفر و به خصوص ایادی منفورش مانند داعش و جبهه‌النصره و امثال آن ایستادند مجاهدان و مبارزان تربیت شده مکتب حسینی و مکتب اربعین هستند.

وی گفت: اکثریت شهدای جبهه مقاومت با تاسی به امام حسین(ع) روحیه انقلابی و خستگی‌ناپذیر مبارزه با ظلم و فساد داشتند، آتشی که حکایت از رابطه قوی امام با محبان و پیروانش دارد و همین ارتباط موجب رشد و کمالات شیعیان در آشنایی عمیق با معارف دین و عمل در عرصه‌های دیگر نیز شده است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: محبت به امام حسین(ع) باعث می‌شود که هرسال اجتماع بزرگ شیعیان در کنار زیارتگاه شریف حضرت گرد هم آیند و همین مساله خوف و هراسی در دل جبهه رو به اضمحلال ستمگران انداخته و خواب را از از چشمانشان گرفته و آنها را وادار به انواع واکنش‌ها نسبت به این حرکت عظیم متحد شیعه کرده است.

این مسئول با بیان اینکه راهبرد استکبارجهانی مهار و کنترل شیعه است، افزود: به همین منظور دشمنان در سال‌های اخیر تلاش زیادی کرده‌اند تا بین ایران و عراق به عنوان مرکز تشیع اختلاف بیاندازند، عرب و عجم را مطرح و علیه ایران با استفاده از رسانه‌ها اقدام کرده و حتی عراق را تهدید کرده‌اند که روابطش را با ایران محدود کند اما دشمنان باید بدانند که نقشه‌هایشان راه به جایی نمی‌برد و با شکست مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها