خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر لوازم اساسی منزل (یخچال، گاز، لباسشویی، تلوزیون، کولرگازی، جاروبرقی) بعلاوه ۳۰ میلیون تومان کمک نقدی به خانواده ای کم برخوردار اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۰۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  سردار یدالله بوعلی " فرمانده سپاه فجر استان فارس " از فعالیت ها و اقدامات بسیج و سپاه شهرستان زرین دشت بازدید کرد.

در این برنامه که مصادف با ایام هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛ علاوه بر حضور در یادواره شهدا محله امام رضا(ع)، غباروبی مزار شهدا و دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مسئولان گروه های جهادی، منزل مسکونی یک خانواده محروم که به همت جهادگران بسیجی، و کمک خیرین و ارگان های شهرستان ساخته شده بود را افتتاح نمود.
فرمانده سپاه فجر لوازم اساسی منزل(یخچال، گاز، لباسشویی، تلوزیون، کولرگازی،جاروبرقی) بعلاوه ۳۰ میلیون تومان کمک نقدی به این خانواده‌ اهدا کرد.

در ادامه، بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون و طرح شهید سلیمانی و تقدیر از مدافعان سلامت و کادر درمان از جمله برنامه های سردار بوعلی بود.

فرمانده سپاه استان فارس در سفر به شهر دبیران نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را افتتاح نمود و همچنین با خانواده شهید عبدالرئوف شنبدی در بخش ایزدخواست دیدار، و یاد و خاطره ایثارگری‌های شهدا و خانواده های آن عزیزان سفر کرده را گرامی داشت.

انتهای پیام/

 

بازدید از موکب بسیج مداحان و فعالیت های پایگاه علمی در خسویه، و حضور در طرح کمک های مومنانه پایگاه بسیج زیراب از دیگران برنامه های فرمانده سپاه فجر فارس در شهرستان زرین دشت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها