خبرهای داغ:

خدمات مدافعان سلامت برگرفته از مکتب دفاع مقدس است

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: خدمات مدافعان سلامت برگرفته از مکتب دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۷۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار علي خالقيان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به همراه مسئول معاونت سلامت و دفاع زيستي سپاه استان و جمعي از معاونان با خانواده شهيد مدافع سلامت اکبر نظاري پور به مناسبت هفته دفاع مقدس ديدار و گفت و گو کردند.

سرهنگ پاسدار علي خالقيان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اين ديدار گفت: دفاع مقدس مکتب ارزشمندي است و خدمات مدافعان سلامت برگرفته از مکتب دفاع مقدس است.

او افزود: شهيد ناظري پور در راه سلامت و عزت مردم جان خود را فدا کرد که اين اوج ايثار و فداکاري است و بدانيد شهدا همواره زنده هستند.

ايشان ادامه داد: شهدا بر اعمل و رفتار ما ناظر هستند و ما هميشه مديون خون شهدا هستيم و اين وظيفه ي ما است که با خانواده هاي معظم شهدا ديدار داشته باشيم.

جعفر ديابي مسئول معاونت سلامت و دفاع زيستي سپاه استان در اين ديدار گفت: شهيد ناظري پور در عرصه مبارزه با کرونا و در ميانه ميدان جان خود را فداي ملت خود کرد .

او افزود: امروز دفاع از جان مردم در موضوع کرونا مانند ايام دفاع مقدس و دفاع از مرز ها است و مديريت خوب و ايثار گري هاي کادر درمان باعث موفقيت کشور ما در عرصه مديريت کرونا شده است.

در اين ديدار هديه اي به رسم يادبود از طرف سپاه استان سمنان به خانواده شهيد تقديم شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار