خبرهای داغ:

پيام تبريک فرمانده سپاه استان سمنان به مناسبت هفته ناجا

سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان در پيامي هفته ناجا را تبريک گفت.
کد خبر: ۹۳۸۰۵۵۹
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان در پيامي هفته ناجا را تبريک گفت.

متن اين پيام به شرح ذيل مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی غیور استان سمنان که این روز‌ها تلاش می کنند تا نظم و امنیت پایدار در ايران اسلامي  برقرار باشد، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک روز و هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان فشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی خصوصا در فرماندهی استان سمنان ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

سرتيپ دوم پاسدار حميد دامغاني

فرمانده سپاه استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها