خبرهای داغ:

برگزاری صبحگاه مشترک در فاروج

سپاه فاروج به مناسبت هفته نیروی انتظامی با نیروی انتظامی صبحگاه مشترک برگزار کزدند.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۶۱
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج:فرمانده ناحیه سپاه فاروج بیان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجربه کردن مفاهیم گذشته و به اوج رساندن فعالیتهاست تا اقتدار، هوشمندی و پاسخگویی به موقع و قانونگرایی در کشور طنینانداز شود.

وی افزود: تردیدی نیست امنیت عمومی مثال زدنی کشور و احساس امنیت بالای مردم عزیز ایران در شرایط پرآشوب و فتنه گون امروز منطقه، محصول نقش آفرینی‌های مجاهدانه و هوشمندانه نیروهای نظامی، و انتظامی میهن اسلامی است که در این بین نقش پذیری‌های نیروی  انتظامی از درخشش خاص و الهام بخشی برخوردار است.

 شفیع آبادی بیان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر مقابله مستمر و موثر با اشرار و تلاش برای ایجاد محیطی امن و آرام برای زندگی مردم و ارتقای قانون مداری در جامعه، در عرصه‌های حساس چون رویارویی با مظاهر هنجارشکنی‌های اخلاقی و فرهنگی و صیانت جامعه از تهدیدات و پروژه‌های جبهه دشمن در حوزه بنیان‌های فکری و اخلاقی جامعه، عهده‌دار رسالت سنگینی است که در کنار مسئولیت‌های سایر دستگاه‌ها و نهادها، بایستی هوشمندانه و فارغ از جنجال آفرینی‌های رسانه‌ای بپردازد.

فرمانده نیرو انتظامی فاروج در آخر بیان کرد: پلیس همچنین با همه سازمانها و دستگاههای اقتصادی در امر مبارزه با فساد مشارکت دارد، طبیعتاً ما نیز در قالب شعار سال تلاش میکنیم که مقتدر تر و کارآمدتر برای دفاع از امنیت اقتصادی و فرهنگی جامعه وارد عمل شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها