استاندار مرکزی:

هرکس عزم لازم برای کاهش الودگی هوا را ندارد می تواند استان مرکزی را ترک کند

دکتر مخلص الائمه گفت:سلامت مردم یکی از اولویت های مهم رییس جمهور در خصوص استان مرکزی است که به بنده تاکید کرده اند و لذا همه دستگاه های مسئول و متولی باید در این راستا با جدیت عمل کنند چراکه دستور صریح رئیس جمهور است.
کد خبر: ۹۳۹۰۰۷۱
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک گفت: اختلال در نظام زیست محیطی یکی از مهمترین مسایل مهم در کشور است که در استان مرکزی و شهر اراک با این مسئله مواجه هستیم و باید با جدیت در این خصوص کار شود و همه توان و ظرفیت ها بایدپای کار بیایند.

مخلص الائمه اظهار کرد: سلامت مردم یکی از اولویت های مهم رییس جمهور در خصوص استان مرکزی است که به بنده تاکید کرده اند و لذا همه دستگاه های مسئول و متولی باید در این راستا با جدیت عمل کنند چراکه دستور صریح رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: برنامه های دولت برای حل مشکلات مردم و استان هم به طور کوتاه مدت و هم بلند مدت تدوین شده و در این راستا عزم جدی داریم و از همه ظرفیت ها به کارگیری خواهیم کرد.

استاندار مرکزی گفت: برخی اوقات ریشه اصلی مشکلات زیست محیطی تعارض منافع بین دستگاهی است که باید در این خصوص وحدت و هم افزایی رقم بخورد.

وی افزود: مهمترین اولویت در مسایل زیست محیطی حفظ منافع جمعی مردم است و نباید تصمیمی اتخاذ شود که منافع جمعی مردم را زیرسوال ببرد و نادیده گرفته شود.

مخلص الائمه بیان کرد: نقش تشکل های مردم نهاد، نیروی انتظامی، منابع طبیعی و دستگاه های دیگر در رفع آلودگی هوا بسیار با اهمیت است و همه توان برای اجرای کامل مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوا باید پای کار بیاید.

وی یادآور شد: هرکس توانایی و عزم لازم برای اجرای دقیق مصوبا کارگروه کاهش الودگی هوا را ندارد می تواند استان مرکزی را ترک کند و باید افرادی که عزم و جدیت لازم را دارند در مسئولیت ها قرار گیرند.

مخلص الائمه بیان کرد: متاسفانه آلودگی هوای اراک حجم عظیمی از نارضایتی ها را برای مردم ایجاد کرده و این قطعا با برنامه ریزی قابل حل است و می توانیم با برنامه ریزی رضایت‌مندی مردم را رقم بزنیم.

وی افزود: رسانه در میدان پیگیری منافع مردم با قدرت حاضر شوند و رویکرد رسانه ها در این خصوص امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در جامعه باشد چراکه امیدآفرینی یکی از ضرورت های مهم امروز کشور است.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: وعده هایی که دستگاه های استان می دهند باید قابلیت اجرایی داشته باشند و نباید وعده های غیرقابل عملیاتی شدن به مردم داده شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات