خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:

۳۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج برگزار می‌شود

فرمانده سپاه جهرم در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج اعلام داشت: بزرگداشت هفته بسیج سال جاری با شعار "بسیج پاره تن مردم" در هفت محور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۷۹
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان، سه شنبه 25آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت هفته مبارک بسیج اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سند راهبردی اعتلای بسیج، تاکید کرده‌اند که "بسیج پاره تن مردم" است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کرد، لذا به همین دلیل شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان «بسیج، پاره تن مردم» انتخاب شده است.

سرهنگ احمدی جابری با اشاره به انتظار رهبر انقلاب از بسیج گفت: در بیانیه گام‌ دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای به جوانان داشتند و جوانان در بستر بسیج می توانند گام دوم انقلاب را عملیاتی کنند.
 
وی افزود: بسیج متعلق به همه اقشار و گروه های مردم است و همواره پشتیبان‌ مردم و ملت بوده بسیج درخدمت مردم بوده و‌ خواهد بود.
 
سرهنگ احمدی جابری از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در سطح شهرستان جهرم در حوزه ها، پایگاه‌ها و کانون های مقاومت اقشاری در هفته بسیج خبر داد.
 
وی اعلام داشت: برنامه های هفته بسیج در هفت محور خدمات رسانی، فرهنگی و هنری، تربیتی، جوانان و ورزش، تکریم فرهنگ ایثار و شهادت، امنیتی و‌ اجتماعی برگزار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه جهرم در ادامه گفت: موضوع خدمات رسانی یکی از شاخص ترین برنامه های ما در هفته بسیج خواهد بود. در همین راستا در طرح شهید سلیمانی قریب به ۲۸ هزار دوز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون بسیج جهرم تزریق شده است. 
 
وی با اشاره به همکاری بسیج با دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با بیماری منحوس کرونا، اظهار داشت: نظارت بر اصناف، مراقبت های بهداشتی، ارائه خدمات درمانی، اهدای بسته های معیشتی و … از برنامه های اجرا شده توسط بسیج در جهرم بوده است.
 
سرهنگ احمدی از اجرای برنامه نذر رهایی در هفته مبارک بسیج خبر داد و گفت: ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد بدهکار اقتصادی توسط خیرین و بسیج آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده ها بازگشتند. 
 
وی با بیان تنوع خدمات رسانی بسیج در طول سال به مردم بیان داشت: بسیج سازندگی جهرم، ۱۱۵ گروه های جهادی با موضوعات مختلف آموزشی، اقتصادی، درمانی، فرهنگی و هنری و … ساماندهی کرده است که همواره به مردم و مناطق محروم خدمات رسانی می کنند. 
 
اجرای رزمایش بزرگ کمک های مومنانه، افتتاح پروژه اقتصاد مقاومتی، تهیه و توزیع ۴۲ سری جهیزیه، برگزاری اردوی علمی، تجلیل از فرهنگیان بسیجی فعال در مقابله با کرونا، برگزاری فعال گشت های محله محور و رضویون، دیدار با خانواده معظم شهدا، اهدای خون بسیج توسط پایوران ناحیه و بسیجیان، یادواره شهدای آبروی محله، رژه موتوری و خودرویی در سطح شهر، برپایی میز خدمت، نشست بصیرتی با محوریت تبیین حقانیت بسیج از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان جهرم خواهد بود.
 
فرمانده سپاه جهرم از برپایی بیمارستان صحرایی در قالب اعزام تیم پزشکی به بخش سیمکان در هفته بسیج اجرا خبر داد و افزود: خانه انیمیشن فارس در شهرستان جهرم توسط کانون بسیج هنرمندان جهرم در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها