خبرهای داغ:
به همت سپاه ممسنی برگزار شد:

گردهمائی فرهنگی با موضوع مؤلفه‌های فرهنگ بسیجی

گردهمائی فرهنگی با موضوع مؤلفه‌های فرهنگ بسیجی به همت سپاه ممسنی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۴۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گردهمائی فرهنگی با موضوع مؤلفه های فرهنگ بسیجی امروز-مورخه 29 آبان ماه- در محل نمازخانه سپاه ناحیه ممسنی برگزار گردید.
در این نشست حجة السلام مصطفی گودرزی مدیریت حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ممسنی ،بیان داشت:فرمان بسیج همیشه با اجازه امام و معصوم بصورت مستقیم یا با واسطه و همراه با روح ولایتمداری بوده و فرهنگ بسیجی یعنی فرهنگ مهدویت و انتظار.
گودرزی اضافه کرد:هدف و غایت بسیج ،عبارت است از تلاش برای رشد فرهنگی امت اسلامی برای حضور و ظهور امام و ایجاد بستر مناسب برای اجرای احکام الهی در کف جامعه می باشد.
وی افزود:هدف و وظیفه دیگر بسیج دفاع و حراست از ارزش های اسلامی و تلاش برای تحقق ارزش های اسلامی در جامعه می باشد.
وی خاطر نشان کرد:امروز و با توجه به شرایط کنونی جامعه ،امر به معروف و نهی از منکر صرفا تذکر دادن در خیابان نیست و روش برخورد با منکرات تغییر کرده و امر و نهی کردن به روال قبل جواب معکوس می دهد.
گودرزی ادامه داد: خود مراقبی و اصلاح خود یکی از مؤثر ترین روش ها در بازدهی امر به معروف و نهی ازمنکر است .امر به معروف و نهی از منکر باید همراه با کار فرهنگی و دوستی با جوانان و سوق دادن آنها به سوی معروفات باشد .امروز باید جوانان و نوجوانان را فهمید و شرایط آنها را درک کرد تا بتوانیم برای آنها برنامه ریزی هدفمند و آگاهانه انجام دهیم.
مدیریت حوزه علمیه شهرستان در پایان تلاش برای تحقق حکومت و تمدن جهانی اسلام را غایت هدف بسیج دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها