پیام تبریک مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت به مناسبت هفته بسیج

در این پیام امده است: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری به روحیه بسیجی نیازمند است و ...
کد خبر: ۹۳۹۱۳۷۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت در پیامی فرارسیدن هفته پرشکوه بسیج را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:
«می توان بسیج را مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید».امام خمینی (ره)
شجره طیبه بسیج همواره از ابتدای دوران تشکیل و در طول دوران انقلاب اسلامی، به عنوان یه نهاد کاملا مردمی در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی به ایفای نقش موثر پرداخته است و امروز همگان بر این سخن بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی اذعان می‌دارند که تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز ایران و انقلاب اسلامی ارزانی شد.
بی شک پیروزی‌های بسیجیان در میدان‌های مختلف، همه به دلیل برخورداری آنان از روحیه و تفکر بلند بسیجی بوده است. اما امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری به روحیه بسیجی نیازمند است و برای جلوگیری از ضربه‌های اقتصادی و خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان تنها با روحیه بسیجی و تکیه بر توان داخلی می‌توان دشمن را مایوس کرده و دشمنی شان را ناکام گذاشت.
بی تردید حضور خیل عظیم جوانان و دلسوزان و در یک کلام بسیجیان در عرصه‌های سازندگی و اقتصادی و خدمت به محرومان برای تحقق عدالت که امروز بزرگترین دغدغه امام خامنه‌ای عزیز می‌باشد، مانند همیشه بر یاس دشمنان خواهد افزود.
اینجانب چهل و دومین سال تشکیل بسیج مستضعفین و هفته مبارک بسیج را به همه بسیجیان سلحشور ایران اسلامی خصوصا بسیجیان سرافراز شهرستان تفت؛ که بحق در میدان‌های مختلف از اردو‌های جهادی برای ساخت منازل قشر مستضعف تا توزیع بسته‌های معیشتی در بین آسیب دیدگان از کرونا مشغول خدمت گزاری هستند، تبریک عرض نموده و برای آنان توفیق الهی را خواستارم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد غفاری ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰

ارسال نظرات
آخرین اخبار