پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت هفته بسیج

در این پیام امده است: روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه 'بـســیـج' را همیشـه به عنوان بازوی توانمند و یکی از مصادیق کار آمدی نظام اسلامی دانسـته که ...
کد خبر: ۹۳۹۱۴۷۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه،روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه :

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ (فصلت/۳۰).
پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود. بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس آن نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سال‌های بعد، گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.
امروزه نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت و ولایت مدار در عرصه‌هایی مانند علم وفناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت زدایی و مردم یاری و نیزمشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی آن در پیشرفت کشور از گردنه‌های سخت جنگ نرم به ویژه تهاجم همه جانبه دشمنان نظام که با تروریسم اقتصادی و تحریم‌های پی در پی هدفی جز نابودی انقلاب اسلامی ندارند، با اتکا به ظرفیت نیروی درونی، ترویج تولید داخلی و راه اندازی چرخ‌های اقتصاد مقاومتی دارد.
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، ضـمن گرامیـداشت سـالروز تـأسـیس بسیج مستضعفان و تبریک هفته بسیج به خانوادۀ بزرگ بسیجیان و جامعۀ ایثارگران کشور؛ بار دیگر بیعت خود را با رهبر حکیم و فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی تجدید نموده و 'بـســیـج' را همیشـه به عنوان بازوی توانمند و یکی از مصادیق کار آمدی نظام اسلامی دانسـتـه که در طول سال‌های متمادی رسالت خود را دفاع از ارزش‌های انقلاب و خدمت بی وقفه به همه مردم عزیز ایران دانسته، تا انشالله توفیق تحقق کامل تمدن نوین اسلامی را شاهد و ناظر باشیم، و به فضل خدا بتوانیم پرچم مقاومت و ایثار و ایستادگی را که سردار رشید اسلام، شهید سلیمانی عزیز و همرزمانش برافراشتند با مجاهدت و ایثار و تبیین مبانی اسلام ناب محمدی صلّی‌الله‌علیه‌وآله تا ظهور دولت کریمه پابرجا بداریم.
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه.


ارسال نظرات
آخرین اخبار