امام جمعه زرند

بسیج مفهومی متعالی است که در گفتمان انقلاب اسلامی تبلور یافت

حجت الاسلام مهدی شجاعی گفت : بی تردید حضور ولایی و قدرتمند بسیج مایه اقتدار نظام و موجب ناامیدی و خنثی شدن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب می باشد
کد خبر: ۹۳۹۱۵۱۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه شهرستان زرند با صدر پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت  که متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بسیج لشکر مخلص خداست

بسیج مفهومی متعالی است که در گفتمان انقلاب اسلامی تبلور یافت و در درون این گفتمان، فرهنگی ممتاز را شکل داد که ارزشها و اصول آن همراه و همتراز اصول اساسی انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن است. از اینرو تعالی این فرهنگ در نظام اسلامی و توسعه مفاهیم و اصول ارزشی آن، وابستگی زیادی به رهنمودها و توصیه‌های اندیشه سازان و هادیان حقیقی آن، یعنی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای دارد.

بسیج در کنار مردم، و از افتخارات نظام است تفکر بسیجی همواره در مقابله با بحران‌ها و میدان های سخت راهگشا بوده است.

نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار، در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله برکسی پوشیده نیست.

بی تردید حضور ولایی و قدرتمند بسیج مایه اقتدار نظام و موجب ناامیدی و خنثی شدن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی  انقلاب می باشد

امروز هم که کشورمان درگیر بیماری منحوس کرونا شده است و روزانه صدها تن از هموطنانمان بر اثر این ویروس جان خود را از دست می دهند باز هم بسیج در این دوران رکوردهای بسیار خوبی را بر جای گذاشت که حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

اینجانب هفته بسیج را به محضر مبارک رهبر عزیز و فرزانه انقلاب امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) ؛ عموم بسیجیان ایران اسلامی و به ویژه بسیجیان شهرستان  زرند تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در پناه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفق و پیروز باشند.

                                                                   مهدی شجاعی

                                                       امام جمعه شهرستان زرند

ارسال نظرات
آخرین اخبار