مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد:

شجره طیبه بسیج مظهر ایمان راسخ به معنای کامل است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد گفت: بسیج مظهر ایمان و انقلابی گری است و اولین هدف از اهداف حرکت عظیم بسیج مردمی انعکاس راه اهل البیت(ع) می باشد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۳۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین شفیع خانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج مظهر ایمان و انقلابی گری است و اولین هدف از اهداف حرکت عظیم بسیج مردمی انعکاس راه اهل البیت(ع) می باشد.

شجره طیبه بسیج مظهر ایمان راسخ به معنای کامل است

وی افزود: وقتی مردم این حرکت جهادی و خدمت رسانی را می‌بینید، قطعا دلشان گرم می شود و به عین شاهد هستند که هدفی جز خدمت در دل های بسیجیان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شفیع خانی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج یک ثروت است، خاطرنشان کرد: حرکت بسیجیان مقدس است و در راه خدمت رسانی بدون هیچ چشم داشتی بر پایه ایمان به خدا وارد میدان می شوند، اصل و ریشه‌ی بسیج ثابت و مستحکم است بطوری که طوفان‌ها، تندبادها و مشکلات نمی‌توانند آن را از جا بر کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد با اشاره به آیه 173 سوره ی مبارکه صافات، افزود : بسیجی با تکیه به مولا و رهبر خود با تمام توان در تمامی عرصه‌های که نیاز بوده در صف اول کمک رساني ها حضور داشته و برمشکلات فائق آمده است و در این راه ثابت قدم مانده و نسل به نسل این فرهنگ تداعی می شود.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها