خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

کتاب، سند معتبر و هویت بخش تاریخ‌ است

سردار «مرادحاجتی» گفت: کتاب، سند معتبر و هویت بخش تاریخ است و به همین دلیل باید در حوزه‌های مختلف مورد توجه و حساسیت باشد تا نسل‌ آینده برای یافتن پاسخ پرسش‌های خود به آن مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۴۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

آیین تکریم از ناشران و خادمان حوزه کتاب در استان خوزستان امروز با حضور آیت‌الله «سید علی شفیعی» عضو مجلس خبرگان رهبری، «محمد جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «وحید کیانی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و «عباس حسین زاده» سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این مراسم که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد، تجلیل و تکریم از خادمان حوزه کتاب را یک حرکت ضروری و ارزشمند دانست و اظهار داشت: این که کتاب در سبد خانواده های ما جایگاه ویژه ای ندارد، باید به صورت کارشناسی بررسی شود.

وی افزود: کتاب، سند معتبر و هویت بخش تاریخ است و به همین دلیل باید در حوزه های مختلف مورد توجه و حساسیت باشد تا نسل آینده برای یافتن پاسخ پرسش های خود به آن مراجعه کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: در حوزه کتاب دفاع مقدس گام های مهم و تاثیر گزاری برداشته‌ایم و البته راه‌های بیشمار نرفته‌ای هم در این حوزه داریم که باید بدان بپردازیم اما از تجلیل و توجه به نویسندگان این حوزه غفلت نمی‌کنیم و معتقدیم که انگیزه‌های لازم برای اهالی کتاب باید ایجاد شود که نسل جوان و متعهد ما هم بی دغدغه وارد این عرصه شوند و آثار ماندگاری خلق کنند.

در پایان این مراسم از خادمان حوزه کتاب استان خوزستان با تقدیم لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها