خبرهای داغ:

تبلت هدیه‌ای که مسیر تحصیل دانش آموزان نیازمند را هموار می‌کند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک اهواز از اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند به منظور جلوگیری از ترک تحصیل آنها خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۰۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹

علی محمدی‌راد، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک اهواز در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت تحت پوشش این نهاد حمایتی که با حضور جمال شیبه، مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان برگزار شد، گفت: با توجه به تداوم بیماری کرونا ویروس و تمرکز کلاس‌های درس در فضای مجازی، شبکه آموزشی شاد و سایر شبکه‌های اجتماعی برخورداری از وسایل آموزشی هوشمند نظیر تبلت و تلفن همراه اجتناب ناپذیر است.

او با بیان اینکه امروز با همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران ۳۰ دستگاه تبلت خریداری و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد، افزود: محرومیت از تبلت و گوشی هوشمند می‌تواند به ترک تحصیل دانش آموزان و آینده سازان کشور شود و به منظور جلوگیری از این اتفاق تلخ و کمک به ادامه تحصیل آنها، تهیه و اهدای تبلت در دستور کار است.

محمدی راد بیان داشت: کمیته امداد از هیچ تلاشی برای تامین نیاز‌های مختلف جامعه تحت پوشش شامل؛ تامین جهیزیه، هزینه‌های کمک تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان، لوازم التحریر، پوشاک، موادغذایی و همچنین ایجاد اشتغال دریغ نمی‌کند و انتظار داریم مثل همیشه خیرین و نیکوکاران ما را حمایت و همراهی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها