شهردار اراک:

منطقه گردشگری "دره گردو" به عنوان نوروزگاه شهر اراک آماده می‌شود

کریمی گفت: منطقه گردشگری دره گردو به عنوان نوروزگاه شهر اراک برای نوروز ۱۴۰۱ درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۳۱
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، علیرضا کریمی شهردار اراک در جلسه ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ شهرداری اراک، گفت: با توجه به اینکه کشور ۲ سال متوالی درگیر بیماری کرونا می باشد، لذا با انجام واکسیناسیون عمومی کرونا، قطعا در نوروز ۱۴۰۱، مردم پتانسیل و ظرفیت خوبی برای شاد بودن و شاد زیستن در کنار یکدیگر را دارند، به همین جهت مجموعه شهرداری اراک برای نوروز طرح ها و برنامه هایی دارد که برای مردم محسوس و ملموس تر باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال جاری اعیاد شعبانیه آغاز می شود، به گونه ای برنامه ریزی و سیاست گذاری خواهیم کرد که برنامه های نوروزی شهرداری در این ایام استارت زده شود و به مدت ۲۰ روز ادامه داشته باشد.

شهردار اراک، افزود: برنامه های جدید، جذاب، مفرح و خاصی برای نوروز ۱۴۰۱ و استقبال از مسافرین نوروزی داریم و این برنامه ها را به طریقی آغاز می کنیم که شهروندان بدانند بهار در راه است و بعد از ۲ سال سخت کرونایی، شادابی و نشاط را در بین شهروندان اراکی ایجاد کنیم.

کریمی با اعلام اینکه منطقه گردشگری دره گردو برای نوروز ۱۴۰۱، نوروزگاه شهر اراک می شود، افزود: استفاده از تجارب سایر شهرهای کشور در بحث استقبال از نوروز و آماده سازی طرح المان های نوروزی و برنامه های اجرایی و عملیاتی نوروز تا ۱۵ دی ماه، باید در دستور کار کمیته های ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ قرار گیرد.

دره گردو منطقه نمونه گردشگری است که با وسعت ۱۰۰ هکتار در جنوب شهر اراک قرار دارد و از آب و هوای مناسب، طبیعت بکر و مسیر دسترسی آسان برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات