خبرهای داغ:

هزار بسته معیشتی ویژه کارگران واحد‌های صنفی و آسیب‌دیده از کرونا در شیراز توزیع شد

هفتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه اصناف استان فارس با توزیع هزار بسته معیشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۵۱۱
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ظهر امروز مراسم توزیع هزار بسته کمک‌های مومنانه ویژه کارگران واحد‌های صنفی و نیازمندان همچنین کمک به واحد‌های آسیب‌دیده از کرونا با حضور 4 خانواده شهدای مدافع حرم و سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر برگزار شد. 

سید محمود هاشمی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس در این مراسم با بیان اینکه امروز جلسه منور به خانواده شهدای مدافع حرم است و امیدواریم که شهدا شفیع ما باشند، اظهارداشت:  این دولت در حال انجام مهندسی و جراحی است که احتمال دارد شرایط سخت‌تر شود، اما امیدواریم این مهندسی جدید نتایج خوبی داشته و ادامه یابد.   

وی با بیان اینکه نتیجه این مهندسی در پایان دولت این است که ثبات اقتصادی در کشور انجام شود، گفت: نیت دولت خیر است و فقط و فقط باید همکاری کنیم چراکه اصناف همیشه در کار خیر پیشقدم بودند وظیفه این است که سختی را تحمل و کمک کنیم تا شرایط به ثبات برسد. 

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با بیان اینکه تبلیغات سوء قوی است و دشمن اخبار دروغ زیاد منتشر می‌کند، افزود: باید مراقب این تبلیغات باشیم و اصناف تحت تاثیر این تبلیغات قرار نگیرند و به این دولت کمک کنند چراکه اگر دولت موفق نشود نمی‌توانیم امیدوار به جایی باشیم. 

هاشمی بیان کرد: هنوز راه شهادت استمرار دارد و بسیاری از نیرو‌ها خالصانه کشور را برای اسلام و دین حفظ می‌کنند. 

دوکوهکی، مسئول بسیج اصناف استان فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه این برنامه به یاد شهید سلیمانی و ایام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود، گفت: هزار بسته معیشتی تهیه شده که در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین کارگران واحد‌های صنفی توزیع می‌شود.

وی افزود: اصناف استان فارس پویشی به نام احسان قاسم راه انداختند که یک خدمت به نیت حاج قاسم انجام دادند و تا 20 دی ماه نیز ادامه دارد در ادامه این برنامه‌ها نیز فردا 1500 بسته در شهرستان‌های استان و 2 هزار پرس غذای گرم نیز میان نیازمندان توزیع می‌شود.

مسئول بسیج اصناف استان فارس با بیان اینکه زندگی شهید قاسم سلیمانی خیر و برکت داشت، اما برکت شهادتشان بیشتر بود، گفت: برای مکتب شهید سلیمانی و تبیین آن باید کتاب‌ها نوشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها