خبرهای داغ:

بسیج مهندسین عمران و معماری فارس آماده بازسازی مناطق سیل‌زده است

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس گفت: مجموعه بسیج مهندسین عمران و معماری فارس در اعزام نیرو‌های متخصص به مناطق آسیب‌دیده از سیل و ارائه خدمات فنی و مهندسی آمادگی دارد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۸۸
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نیما زارع در جمع خبرنگاران، ضمن ابراز تأثر و تألم و همدردی با مردم شهرستان‌های جنوب استان فارس اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل و برآورد خسارت‌های ناشی از آن در بخش‌های زیرساختی شهری و روستایی، راه‌های مواصلاتی در شهرستان‌های جنوبی استان که در حدود 30 تا 100 درصدی خسارت به واحدهای مسکونی و دیگر خسارت‌ها است.

وی گفت:  سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس، جهت بازسازی منازل و زیرساخت‌ها و رفع نگرانی‌های مردم این مناطق،  آماده هرگونه همکاری فنی و تخصصی در این امر  با دستگاه‌های مربوطه در استان است. 

زارع افزود: در همین راستا کارگروه‌های مجموعه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس با تشکیل جلسه نسبت به حوزه‌های تخصصی خود و اعزام گروه‌های جهادی این سازمان اعلام آمادگی می‌کند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس، با بیان اینکه تا حصول نتایج مطلوب در مناطق آسیب‌دیده در کنار مردم بزرگوار این مناطق خواهیم بود، اظهار داشت: عوامل انسانی و زیربنایی منجر به این اتفاق تلخ، توسط بسیجیان متخصص بررسی و نسبت به کوتاهی مدیران و مجموعه‌های متولی از مراجع مرتبط را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها