خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی قرارگاه مهارت آموزی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان خبرداد

اعطای تسهیلات به سربازان مهارت آموخته

مسئول روابط عمومی قرارگاه مهارت آموزی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت:به سربازان دارای مهارت تسهیلات۱۰۰ میلیون تومانی برای ایجاد کسب و کار اعطا می شود .
کد خبر: ۹۴۰۶۷۶۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

به گزارش بسیج، سرهنگ پاسدارمحمدرضا نعمتی ، مسئول روابط عمومی قرارگاه مهارت آموزی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت : همه سربازان منقضی خدمت سپاه ورودی سال 97 به بعد که دارای مدرک مهارت آموزی از قرارگاه مهارت آموزی سپاه خوزستان می باشند براساس مصوبات کمیسیون شورای اشتغال استان که در دیماه ۱۴۰۰ و با موضوع بررسی راهکارهای تسریع درتوسعه مهارت آموزی واشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار شد مصوب گردید به کلیه این نیروها که کسب و کار مرتبط بامدرک مهارت آموزی کسب راه اندازی کند و یا درشرف راه اندازی باشند با هماهنگی با بانک های عامل ،مقرر است به هر فرد حداکثر تا مبلغ 100/000/000 تومان وام با نرخ بهره متغیر تا 18% تعلق گیرد.

وی ادامه داد: این تسهیلات برای مددجویان منقضی خدمت کمیته امداد به صورت قرض الحسنه به مبلغ 50/000/0000 تومان تعیین شده است.


سرهنگ پاسدارمحمدرضا نعمتی افزود: سربازان منقضی خدمت واجد شرایط می توانند با در دست داشتن گواهی مهارت آموزی صادره از سازمان های مورد تفاهم (فنی حرفه ای،جهاد کشاورزی،ict،ورزش و جوانان،اداره ارشاد اسلامی،سازمان تبلیغات)،و مدارک طرح توجیهی راه اندازی اشتغال به یگان خدمتی خود مراجعه تا ضمن دریافت معرفی نامه به پروسه دریافت وام معرفی شوند.


وی ادامه داد: بدیهی است با توجه به محدویت منابع و زمان اولویت معرفی وام به آن دسته از کسانی است که زود تر و با طرح اشتغال قابل دفاع تری بنا به تشخیص کمیسون مربوطه به یگان خدمتی مراجعه نمایند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها