امام‌ جمعه ایلام:

امام جمعه زبان گویای مردم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نماز جمعه یکی از پایگاه هایی است که جزو لاینفک مکتب دینی ماست و قرارگاه و پایگاه معنوی در جامعه اسلامی به شمار می رود.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۱۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام الله نور کریمی در آیین معارفه امام جمعه شهرستان چرداول گفت:نماز جمعه یکی از مواردی است که در اسلام بر جایگاه آن تاکید زیادی شده و ضروری است که جایگاه آن گرامی داشته شود. 

وی اظهار کرد:امروز نیاز ضروری جامعه ما این است که مساجد پر شده و صفوف نماز جمعه پر شود که غفلت از آن بزرگترین آسیب را در پی خواهد داشت. 

حجت  الاسلام کریمی تبار ادامه داد:در شرایط فعلی نیاز لست که تلاش های فرهنگی در سطح استان و شهرستان بیشتر شود که در شهرستان ها در راس آن نقش ارزنده امام جمعه است. 

وی تصریح کرد:امام جمعه زبان گویای مردم که مشکلات مردم را به مسئولین انعکاس می دهد و پشتوانه امام جمعه صفوف فشرده نماز جمعه است. 

امام جمعه ایلام افزود:حجت الاسلام امرایی در طول سال های خدمت خود برای عمران ، آبادی ، فرهنگ و ... شهرستان چرداول اقدامات ارزنده ای را انجام دادند. 

وی در پایان گفت:حجت الاسلام قنبر بیگی دارای چهره قرآنی ، فاضل و دارای تحصیلات علمی بالا که شاگردان  زیادی را تربیت کرده که تجاربی که در شهرستان دره شهر داشتند می تواند در جهت ارتقا شهرستان چرداول به کار گرفته شود.

ارسال نظرات