امام جمعه فردیس :

حمایت از مردم مظلوم یمن بازتولید قدرت برای محور مقاومت است

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: حمایت از مردم مظلوم یمن و عراق به عنوان وظیفه انسانی موجب بازتولید اقتدار و گسترش قدرت برای محور مقاومت است.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۴۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: دفاع از حقوق مظلومان در برابر ظالمان از تاکیدات پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) است .

وی با اشاره مذاکرات وین اظهار داشت: آمریکایی ها فکر می کنند می توانند با قلدری و جنگ طلبی و بدون رفع تحریم ها ملت ایران را به تعهدات برجامی برگردانند و ایران را متهم به وقت کشی می کنند در حالی که راهبرد جمهوری اسلامی مشخص است.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: خوی آمریکا، خوی جنگ طلبی و تجاوز است، حدود ۴۲۰ سال از عمر آمریکا می گذرد که ۹۳ درصد آن تحمیل جنگ، مداخله نظامی، اشغالگری و کودتاگری بوده است ؛ از ورود مستقیم نیروهای آمریکایی به کلمبیا، حمله به پاناما ،حمله اتمی به هیروشیما، حمله به عراق، افغانستان و سوریه، و کمک به دولت متجاوز سعودی در حمله به ملت مظلوم یمن از جمله شرارت های استکباری در جهان است.

حسینی افزود: نفوذ جمهوری اسلامی ایران و رهبری مقتدرانه به خاطر ایستادگی و مقاومت علوی است، نتانیاهو دشمن درجه یک جمهوری اسلامی سه سال پیش اعتراف کرد که امروز می خواهم خطر پیچش تاریخ به نفع ایران را گوشزد کنم و بگویم آقای خامنه ای از تنگه خیبر عربستان تا تنگه جبل الطارق مراکش را به لرزه انداخته است و ملت ها را به سوی خود جلب کرده است، دوستان هوشیار ما می دانند که خیلی وقت است رهبر ایران ، رهبر منطقه و مسلمین جهان است.

امام جمعه فردیس با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: جشن انقلاب، شکرگزاری حاکمیت دین است؛ انقلاب اسلامی تحفه ای است که خدای تبارک و تعالی از عالم بالا برای ملت ما هدیه فرستاد، دشمنان با فشار اقتصادی ،جنگ رسانه ای و نفوذ در بین عناصر حاکمین و فعالان سیاسی و فرهنگی تلاش می کنند که به مردم القا کنند از انقلاب و انقلابی گری پشیمان و خسته اند، این وظیفه آحاد مردم، روحانیون، فعالین فرهنگی و اجتماعی است که از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی دفاع نمایند و تبیین کنند.

حسینی در ادامه از شرکت تجاری اکومال مستقر در شهرستان فردیس خواست بدهی حدود ۴۸ میلیارد تومانی خود را برای کمک به پروژه های شهری به شهرداری فردیس بپردازد.

امام جمعه فردیس با اشاره به محرومیت های این شهرستان از استاندار البرز درخواست کرد که به شهرستان پرجمعیت و محروم فردیس نگاه ویژه شود.

در پایان نمازگزاران جمعه فردیس پس از اقامه نماز در محوطه مصلی برای حمایت از مردم مظلوم یمن با سر دادن شعرهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل » و« مرگ بر آل سعود» جنایات دشمنان اسلام را در کشور مظلوم یمن را محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها