نخستین جلسه شورای عمومی وحدت برگزار می‌شود

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت، از برگزاری نخستین نشست کشوری در قالب "شورای عمومی وحدت" خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۵۴
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج: منوچهر متکی، رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت، از برگزاری نخستین نشست کشوری در قالب "شورای عمومی وحدت"  با دعوت از ارکان تشکیل دهنده‌ی آن : احزاب ،اقشار ،نمایندگان استان‌ها، چهره‌های شاخص و با حضور روحانیت در آستانه سال نو در تهران خبر داد.

 

سخنگوی شورای وحدت در این خصوص با اشاره به پیشینه فعالیت این شورا از بدو تاسیس گفت: شورای وحدت ، فعالیت خود را در دو مرحله تعریف کرد، که نخستین مرحله ورود موثر در انتخابات ۱۴۰۰ با هدف کمک به شکل‌‌گیری دولتی متفاوت و ریل‌گذاری جدید در کشورداری بود، که این هدف مهم باعنایت پروردگار و رای مردم عزیزمان به آیت الله رئیسی محقق شد.

متکی افزود: ساماندهی تشکیلات شورای وحدت دیگر هدف این شورا است که با رویکردانسجام  نیروهای ارزشی،ولایی و انقلابی اقشار، احزاب وتشکل هادر مسیر تقویت همگرایی و نیل به مواضع واحد در موضوعات راهبردی و اساسی کشور صورت می پذیرد.

وی یادآور شد: ساختارجامع و فراگیرتشکیلات شورای وحدت درجلسات فشرده ۶ماهه هیات عالی پس از انتخابات تدوین و اینک در واپسین  نشست کشوری شورای وحدت در ۱۴۰۰ در روز جمعه بیستم اسفند ماه در مجتمع فرهنگی آدینه به “شورای عمومی  وحدت” جهت بررسی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام//

 

ارسال نظرات