خبرهای داغ:
با صدور پیامی؛

سردار «مرادحاجتی» سالروز تاسیس سپاه پاسداران را گرامی داشت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن ارسال پیامی «دوم اردیبهشت‌ماه» سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره)، را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۴۲۷۳۳۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن ارسال پیامی «دوم اردیبهشت‌ماه» سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره)، را گرامی داشت.

متن کامل پیام به این شرح است:

دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر و آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) سرآغاز تشکیل نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاسدارانی مخلص، مقتدر، وفادار به ارزش های انقلاب اسلامی و پیشتاز در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و معنوی است.

سپاه پاسداران در زمان جنگ، وارد کارزار مبارزه شد و پس از جنگ در صف مقدم سازندگی ایستاد و اکنون نیز همزمان با اقتدار و صلابت نظامی اش در هوا و فضا و زمین و دریا، در همه بحران ها و چالش ها در کنار مردم و رکاب رهبری ایستاده است.

سپاه پاسداران علاوه بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز به عنوان ولی نعمتان نظام و انقلاب به خوبی ایفای نقش نموده است. این نهاد با تکیه بر نیروی عظیم بسیج مردمی در هر میدانی که وارد شده است، مقتدر و سربلند بیرون آمده و همین افتخار آفرینی ها باعث کینه ورزی دشمنان زبون این ملت و انقلاب شده است.

اینجانب با افتخار به پوشیدن سال ها لباس سبز سربازی رهبر فقیدم و خدمتگراری به مردم نجیب ام ضمن تبریک این روز خجسته به همه مردم عزیز خوزستان که الحق و الانصاف همه در طول 8 سال دفاع مقدس بی آنکه گاهی لباس سبز بپوشند، پاسدار انقلاب، نظام، رهبری و ملت بودند، امیدوارم در سایه اتکال به قدرت خداوند بی همتا، عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با تکیه بر فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و برکت خون شهدا این نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق و مؤید باشد و ما هم بتوانیم در این نهاد خدمتگزار خدمات ارزنده و حماسی سپاه پاسداران را حفظ و به بهترین شکل ممکن در جامعه امروز و نسل فردا، نشر دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها