خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:

کنگره بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور برگزار می‌شود

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از برگزاری کنگره بزرگداشت ۴ هزار شهید روحانی کشور چهارم خرداد ماه امسال در شهر مقدس قم خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۷۵۲۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

حجت الاسلام علیی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: کنگره بزرگداشت ۴ هزار شهید روحانی کشور چهارم خرداد ماه امسال در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله اهداف این کنگره تجلیل از مقام شامخ شهدای روحانی و تکریم خانواده‌های معزز آنان است که در این راستا برنامه‌های خوبی با این هدف برای شهدای روحانی استان همدان نیز در نظر گرفته شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: از جمله این برنامه‌ها سرکشی از  خانواده‌های مکرم این عزیزان است که تا پایان ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد؛ همچنین سخنرانی ائمه محترم جماعات در خطبه‌های نماز جمعه با این محور و فضاسازی شهری نیز در راستای معرفی هر چه بیشتر این شهدا به جامعه به خصوص جوانان صورت می‌پذیرد.

وی گفت: از دیگر اهداف این کنگره معرفی چهره‌های واقعی شهدای روحانی در خدمت‌رسانی در عرصه‌های فرهنگی، اجنماعی و دفاعی همچون شهدای مدافع حرم است که با توجه به فرمان جهاد تبیین توسط رهبر معظم انقلاب و از طرفی فضای مسموم شبکه‌های معاند خارجی، وظیفه ما در این زمینه بسیار سنگین است.

علیی با اشاره به نقش روحانیون در هشت سال دفاع مقدس گفت: این قشر همواره شریک غم و رنج‌های مردم بوده و این موضوع را در عمل نیز به اثبات رسانده‌اند.

وی ادامه داد: در واقع روحانیون عزیز ما در همه صحنه‌ها پیشتاز بودند و در سخت‌ترین میادین مبارزه پیکار و جهاد حضوری فعال و امیدآفرین داشته‌اند و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین توصیه شهدای روحانی در وصیت‌نامه‌هایشان مربوط به توحید، ایمان به خدا و استقامت در راه او است که نسخه درمان‌کننده و رمز فائق آمدن بر مشکلات امروز جامعه ما هم همین  است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات