خبرهای داغ:
معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود:

چرایی راهپیمایی روز جهانی قدس/انزجار جهانی علیه رژیم صهیونسیتی و حمایت از فلسطین

شاهرود_ معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به چرایی راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مهمترین موضوع در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام انزجار علیه رژیم صهیونسیتی و حمایت از فلسطین است.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۱۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

چرایی راهپیمایی روز جهانی قدس/انزجار جهانی علیه رژیم صهیونسیتی و حمایت از فلسطینمهدی فرهنگ دوست در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با برشمردن این مهم، اظهار کرد: مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است و این غده سرطانی که در حال رشد است، تهدیدی برای همه مسلمانان در جهان است.
او با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی با بیرون کردن مسلمانان از خانه‌ها و کشتن آن‌ها تلاش دارند فلسطین را از بین برده و کاملا غصب کنند، افزود: صهیونیست‌ها به دنبال فراموش کردن مردم دنیا از مسئله فلسطین هستند و با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس این فراموشی از بین رفته و توطئه‌های آنان خنثی می‌شود.
معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به روحیه دادن به رزمندگان مقاومت فلسطین با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این حضور مقاومت را تقویت و روحیه آن‌ها را بالا می‌برد تا در مقابل این رژیم کودک کش مقابله و ایستادگی نمایند.
او تأکید کرد: از همه این موضوعات مهمتر راهپیمایی روز قدس انزجار جهانی علیه صهیونیست‌ها است و برانگیختن افکار عمومی جهان علیه صهیونیست‌هایی است که در سراشیبی و افول هستند و دست و پا می‌زنند که از چاله بیرون بیایند.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه امروز در گوشه کنار جهان نخبگان و آزادی خواهان از فلسطین و رزمندگان و‌مقاومت فلسطین حمایت می‌کنند، افزود: همه گیری جهانی راهپیمایی‌های سراسری روز جهانی قدس ترس و لرزه به جهان صهیونیست‌ها می‌اندازد و صدور قطعنامه‌های مختلف ضد صهیونیست‌ها در سازمان ملل متحد افول جهانی آن‌ها را به همراه دارد.
او با اشاره به طرح معامله قرن و سازش کشور‌های عربی با رژیم صهیونسیتی و طرح ابراهیم، اظهار کرد: ترامپ خیانت کار با همکاری برخی کشور‌های عربی این طرح را تصویب کردند تا اول عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم اشغالگر قدس و ثانیاً انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را رقم بزنند و متاسفانه برخی کشور‌های عربی دست در دست رژیم صهیونسیتی گذاشتند.
فرهنگ دوست با تاکید بر روشنگری و آگاه سازی جهانی بر علیه توطئه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونسیتی، گفت: خوشبختانه صدای جهانی بر علیه رژیم صهیونسیتی وجود دارد و باید آن‌ها بدانند شکست ناپذیری صهیونیست‌ها از بین رفت و مقاومتی که هفت و ۲۲ روز رژیم صهیونسیتی را متوقف کرد همچنان وجود دارد و همه باید در روز قدس شرکت و همراه با مردم فلسطین مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی بزنیم و بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها