خبرهای داغ:

دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» برگزار می‌شود

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در چارچوب اجرای سند راهبردی توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن‏‏‎‏‏‏‏‏، دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» را به صورت مجازی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۸۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

این دوره آموزشی نیمه دوم اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد و فعالان قرآنی، مربیان قرآنی، مدیران موسسات قرآنی، دانشجویان علاقه‌مند و مدیران کانون‌های مساجد تا ۱۶ اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس https://qurani.jdereg.ir/ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدت زمان این دوره ۴۰ ساعت می‌باشد و هزینه شرکت در آن جهت صدور مدرک،‏ مبلغ ۶۰ هزار تومان است. مدرک از سوی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی صادر خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این دوره زیر نظر استادان برجسته، مهارت‌های نظری و عملی در زمینه خبرنگاری از جمله خبرنگاری قرآنی را کسب خواهند کرد و در صورت فعالیت مستمر در دوره‌های تکمیلی پیشرفته، امکان جذب این افراد در خبرگزاری ایکنا وجود دارد.

از جمله اهداف و کارکردهای این طرح می‌توان به تقویت استعدادهای بالقوه و فراهم کردن بستر رسانه‌های معارفی برای علاقه‌مندان، شناسایی الفبای خبر و آموختن اصول اولیه تولید محتوای رسانه‌ای، آموختن اصول مقدماتی خبرنگاری و خبرنویسی در فضای مجازی، توانایی انجام و تنظیم مصاحبه و آشنایی با جامعه قرآنی، اشاره کرد.

متقاضیان شرکت در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتیwww.isqa.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۰۲۱۶۷۶۱۲۳۵۱ (تلفن دبیرخانه)‌ و شماره واتساپ ۰۹۰۱۸۹۹۵۹۷۲ ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها