خبرهای داغ:

رقابت ۳۴ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خوزستان

آزمون استخدامی آموزش و پرورش با شرکت۳۴ هزار داوطلب در ۲۷ حوزه امتحانی استان خوزستان از جمله دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد..
کد خبر: ۹۴۳۰۱۳۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سازمان سنجش و به صورت سراسری در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می شود.

رحیم پیغان افزود: دانشگاه شهید چمران اهواز نیز به عنوان یکی از حوزه های اصلی این آزمون، میزبان چهار هزار و ۹۸۰ داوطلب است که نخستین روز از این آزمون روز پنجشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

وی تصریح کرد: داوطلبان دانشگاه شهید چمران اهواز در ۹ حوزه امتحانی رقابت خود را آغاز کرده‌اند و روز جمعه نیز دومین گروه از این داوطلبان در آزمون شرکت خواهند کرد.

دانشگاه شهید چمران اهواز، موسسه جهاد دانشگاهی اهواز ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ، دانشگاه پیام نور ماهشهر، حوزه‌های آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌ها، دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان، دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر میزبان داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ هستند.

این آزمون به صورت همزمان در شهرستان‌های اهواز ، ایذه، اندیمشک، ماهشهر، بهبهان،دزفول ، شوش ، شوشتر ، گتوند ،مسجدسلیمان ، آبادان ، امیدیه ، اندیکا ، شادگان، دشت آزادگان، خرمشهر. رامهرمز و باغ‌ملک در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها