امام جمعه زنجان:

حماسه‌های دفاع مقدس باید ماندگار باشد

زنجان – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید حماسه های هشت سال دفاع مقدس ماندگار باشد و به فراموشی سپرده نشود.
کد خبر: ۹۴۳۰۲۶۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: ۱۹ اردیبهشت سالروز آزادسازی هویزه از دست رژیم اشغالگر بعثی عراق است.

حماسه‌های دفاع مقدس باید ماندگار باشد

 

وی تاکید کرد: دوران دفاع مقدس، رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان نباید فراموش شوند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در نتیجه حماسه و نقش آفرینی این جوانان ایرانی حتی وجبی از خاک ایران به دست دشمنان ایران نیفتاد.

 

 

حجت الاسلام خاتمی، ۱۸ اردیبهشت را سالروز تاسیس صلیب سرخ و هلال احمر دانست و تاکید کرد: مسلمانان صلیب سرخ را مظهر مسیحیان می دانستند و هلال نماد ماه و روشنی است.

 

 

وی اظهار داشت: هلال احمر مجموعه ای فراجناحی، فرامرزی است که متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هر مکانی که سیل، زلزله، حوادث غیرمترقبه ای حادث شود هلال احمر اولین گروهی است که در امدادرسانی حاضر می شود.

 

 

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: نیروهای مجموعه هلال احمر بیشتر داوطلبی است و در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا از سال ۹۸ نیز در کنار بهداشت و درمان به عنوان مدافعان سلامت در سطح استان زنجان از ارائه خدمات مضایقه نکردند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای ماه مبارک رمضان حفظ شود، یادآوری کرد: این مهم با حساسیت و جدیت بیشتری انجام و آرامش موجود تا ماه مبارک رمضان سال آینده تداوم داشته باشد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان پنجم شوال سال ۶۰ هجری قمری را سالروز ورود مسلم ابن عقیل به کوفه به عنوان نماینده سیدالشهدا بیان کرد و گفت: عدم پایبندی اهل کوفه به تعهداتشان با امام حسین(ع) عبرت انگیز است.

 

 

حجت الاسلام خاتمی هشتم شوال را روز تلخ و رنج آور برای مسلمانان جهان دانست و افزود: در این روز وهابی ها به عربستان سعودی وارد شدند و داعش نیز از نسل همین فرقه هستند که در تلاش برای از بین بردن مزار مطهر امامان معصوم(ع) و پیامبر گرامی اسلام(ص) بودند.

 

 

وی اظهار داشت: دنیای اسلام و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به این اقدام آنها اعتراض کرده و مجبور به ترک این عمل شدند.

 

 

 

 

ارسال نظرات